Παρασκευή, Οκτωβρίου 04, 2024

Κωνσταντοπούλου σε Χατζηδάκη: «Κάνεις την πάπια για την παρακολούθησή σου» – Η αναξιοπρεπής απάντηση του 5046c




Χαμός στη Βουλή με τη Ζωή Κωνσταντοπούλου να κατακεραυνώνει τον Κωστή Χατζηδάκη με αφορμή την Επίκαιρη Ερώτηση που η ίδια είχε καταθέσει για το θέμα των παρακολουθήσεων, για το οποίο ο υπουργός δεν απάντησε ποτέ.


Όπως ανέφερε η πρόεδρος της Πλεύσης Ελευθερίας αναφερόμενη στον Κωστή Χατζηδάκη: «Χρωστάτε μια απάντηση και για αυτό σας ζήτησα τον λόγο. Σας ρώτησα τι έχετε πράξη πρώτον για το γεγονός ότι σας παρακολουθούσε η ΕΥΠ και το Predator ως εν ενεργεία υπουργό άλλων δύο χαρτοφυλακίων που σχετίζονται με συμβάσεις και οικονομικό αντικείμενο και τι έχετε πράξη σε σχέση με το σκανδαλώδες ανακοινωθέν της εισαγγελέως του Αρείου Πάγου που λέει ότι καλώς σας παρακολουθούσαν» .

Από πλευράς του ο Κωστής Χατζηδάκης απάντησε: «Τις περισσότερες μέρες του Αυγούστου ήμουν στην Αθήνα, απέναντι (από τη Βουλή) στο υπουργείο Οικονομικών. Κάποιοι μου είπαν ότι η Βουλή ήταν κλειστή. Τώρα πληροφορούμαι ότι ήταν ανοιχτή και τώρα προφανώς… κρυβόμουν» είπε και επανέλαβε αμήχανα στο γνωστό ύφος: «Κατά τα άλλα, θέλω να πω ότι το θέμα που μόλις ετέθη έχει συζητηθεί δεκάδες φορές στην ολομέλεια. Έχω τοποθετηθεί, επίσης, δεκάδες φορές και δεν έχω κάτι να προσθέσω. Ό,τι έχω να πω είναι καταγεγραμμένο στα πρακτικά, όποιος έχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον για εμένα και για τον ιδιωτικό μου χώρο, παρακαλώ να ανατρέξει και τις τοποθετήσεις μου. Σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τον ενδιαφέρον».

Επιμένοντας η Ζωή Κωνσταντοπούλου σχολίασε όταν πήρε ξανά τον λόγο: «Ποιείτε την νήσσαν. Κοινώς, κάνετε την πάπια για το γεγονός ότι σας παρακολουθούσαν και για το γεγονός ότι η Εισαγγελέας του Αρείου Πάγου ισχυρίζεται ότι καλώς σας παρακολουθούσαν».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου