Τετάρτη, Οκτωβρίου 09, 2024

Σάλος με την αποκάλυψη για το ακίνητο Κικίλια...

 




Σάλο προκάλεσε η αποκάλυψη της στήλης Big Mouth η οποία θέλει τον υπουργό Κλιματικής Κρίσης Βασίλη Κικίλια να αγοράζει σπίτι αξίας 1.2 εκατ. ευρώ στη Βασιλίσσης Σοφίας...

Ο Βασίλης Κικίλιας με ανάρτησή του έσπευσε να απαντήσει στις φήμες που τον θέλουν να είναι αυτός ο υπουργός που αγόρασε το εν λόγω σπίτι.

Ο υπουργός Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας αναφέρει ότι πούλησε ένα ακίνητο που είχε για να αγοράσει αυτό στη Βασιλίσσης Σοφίας, το οποίος όπως σημειώνει, είχε την ίδια αξία.

«Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στο στόχαστρο κακόβουλων σχολίων, αν και το τελευταίο “κρούσμα” ξεχωρίζει γιατί δηλώνει, και μάλιστα ευθαρσώς, την εμπάθεια στο πρόσωπό μου και στην οικογένεια μου» λέει ο Βασίλης Κικίλιας.

Αναλυτικά τι λέει ο Βασίλης Κικίλιας

«Δεν είναι η πρώτη φορά που μπαίνω στο στόχαστρο κακόβουλων σχολίων, αν και το τελευταίο «κρούσμα» ξεχωρίζει γιατί δηλώνει, και μάλιστα ευθαρσώς, την εμπάθεια στο πρόσωπό μου και στην οικογένεια μου.

Επειδή, όμως πάλι απέτυχαν να «βγάλουν λαβράκι», καθώς πάντα λειτουργώ με απόλυτη διαφάνεια, με το όνομα και την υπογραφή μου, ώστε οι Αρχές, η Βουλή, ο Τύπος και οι πολίτες να μπορούν ανά πάσα στιγμή να με ελέγχουν, τώρα προσπαθούν να μετατοπίσουν το θέμα στο πεδίο της δεοντολογίας, της ηθικής κλπ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου