Σάββατο, Οκτωβρίου 26, 2024

Χόλιγουντ: Κομμωτής των σταρ αποκαλύπτει τη χειρότερή του συνεργασία - Μου φερόταν σαν να είμαι υπηρέτης, είπε Ανάμεσα στις συνεργασίες από τις οποίες απογοητεύτηκε ήταν εκείνη με τη Χάθαγουεϊ και τη Λόπεζ






Ο διάσημος κομμωτής επωνύμων, Εμάνουελ Μίλερ μίλησε για τις συνεργασίες του με μερικούς από τους μεγαλύτερους σταρ του Χόλιγουντ.

Μιλώντας στο podcast «What it was Like», αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην Αν Χάθαγουεϊ, την Τζένιφερ Λόπεζ, την Κέιτ Μπλάνσετ και τον Τζόνι Ντεπ.


Σύμφωνα με τα λεγόμενά του, η χειρότερη εμπειρία που είχε ήταν με την Αν Χάθαγουεϊ. «Έκανα μια ταινία με την Αν Χάθαγουεϊ, ήταν μια από τις χειρότερες εμπειρίες μου. Η Αν δεν με αναγνώρισε ποτέ σαν άνθρωπο. Για τεσσεράμισι μήνες μου φερόταν σαν να είμαι υπηρέτης», είπε.

Όπως πρόσθεσε αργότερα, η ηθοποιός δεν τον ρώτησε ούτε μια φορά αν ήταν καλά, δεν ενδιαφέρθηκε ποτέ για εκείνον ή την οικογένειά του και δεν μπήκε σε καμια προσωπική συζήτηση μαζί του.



Κλείσιμο
«Της έφτιαχνα τα μαλλιά κι ήμασταν μόνοι, ένας προς έναν. Ποτέ δεν είπε "έχεις μια κόρη, έχεις άλλα παιδιά;" ή "πόσο καιρό είσαι παντρεμένος;". Δεν υπήρξε ποτέ προσωπική συζήτηση», αναφέρει.


Ο Μίλερ συνέχισε εξηγώντας πως είχε πολλές φιλικές και ζεστές συζητήσεις με άλλες διασημότητες όλα αυτά τα χρόνια, όπως η Κέιτ Μπλάνσετ, ο Τζόνι Ντεπ και ο Τομ Χανκς, αλλά τόνισε ότι «η Αν Χάθαγουεϊ δεν το έκανε ποτέ αυτό».

«Ξαφνικά μου είπαν ότι η επόμενη καλεσμένη μου ήταν καθ'οδόν και ήταν η Τζένιφερ Λόπεζ», λέει. Όπως είπε, κάποιος από την ομάδα της σταρ ζήτησε από όλους να καθαρίσουν το δωμάτιο, ενώ αναφέρει πως «ξαφνικά επικράτησε ένας μικρός πανικός».

«Έχω κάνει πολλά talk show στο πράσινο δωμάτιο με πολλούς ηθοποιούς, αλλά ποτέ δεν είχα αυτή την εμπειρία. Επέστρεψα κάποια στιγμή στο δωμάτιο για να πάρω το παλτό μου, που το είχα ξεχάσει εκεί. Ήταν κρεμασμένο σε μια καρέκλα. Εκείνη τη στιγμή μπήκε στο δωμάτιο η Τζένιφερ Λόπεζ», περιγράφει.

Ο ίδιος χαιρέτησε ευγενικά την σταρ, όμως εκείνη απλά τον κοίταξε και προχώρησε. «Μου έριξε ένα κενό βλέμμα και μετά κοίταξε τους σωματοφύλακές της και είπε "γιατί αυτό το δωμάτιο δεν έχει καθαριστεί;"», ανέφερε. Όπως λέει, δεν περίμενε τέτοια αντιμετώπιση από εκείνη, αφού είχαν συνεργαστεί ξανά στο παρελθόν στην ταινία «Monster in Law».

Φωτογραφία άρθρου: Shutterstock

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου