Τετάρτη, Οκτωβρίου 23, 2024

Η συγκλονιστική κατάθεση της Ζιζέλ Πελικό: «Ντομινίκ, πώς μπόρεσες να με προδώσεις, έχω καταστραφεί ολοκληρωτικά» Νέα κατάθεση δίνει η Πελικό σήμερα ενώπιον του Δικαστηρίου. Αρνήθηκε να κοιτάξει στα μάτια τον πρώην σύζυγό της.




AP

 


 


Τον λόγο στο Δικαστήριο έχει το μεσημέρι της Τετάρτης η Ζιζέλ Πελικό, η γυναίκα - θύμα μαζικών βιασμών, με ενορχηστρωτή των αποτρόπαιων πράξεων τον ίδιο της τον σύζυγο, Ντομινίκ.

Η δίκη, που έχει σοκάρει τη Γαλλία, βρίσκεται σε εξέλιξη από τον Σεπτέμβριο, με δεκάδες άνδρες, που κατηγορούνται για τον βιασμό της, να δίνουν την δική τους εκδοχή για τις σοκαριστές τους πράξεις, ενώπιο των δικαστών.


Η δεύτερη κατάθεσή της έρχεται λίγες ώρες μετά το αισχρό σκίτσο του γαλλικού περιοδικού Charlie Hebdo για τους βιασμούς της.

Η Ζιζέλ Πελικό, έγινε σύμβολο «σθένους κατά της σεξουαλικής βίας», καθώς επέμενε η δίκη του πρώην συζύγου της Ντομινίκ Πελικό και άλλων 50 ανδρών να είναι δημόσια. Σήμερα καλείται να σχολιάσει όσα έχουν ακουστεί μέσα στη δικατική αίθουσα.


Λίγο μετά τις 12.30 (ώρα Ελλάδος), η Ζιζέλ ανέβηκε στο βήμα του δικαστηρίου και απευθυνόμενη στον πρώην σύζυγό της, που βρίσκεται στο δικαστήριο, είπε, «Ντομινίκ, είπα τόσες πολλές φορές στον εαυτό μου πόσο τυχερή είμαι που σε έχω στο πλευρό μου».

«Είχες σταθεί στο πλευρό μου όταν νόμιζα πως είμαι άρρωστη και είχα νευρολογικά προβλήματα. Με πήγαινες σε νευρολόγους, στον γυναικολόγο. Σε εμπιστευόμουν απόλυτα», είπε. Να σημειωθεί πως τα προβλήματα που αντιμετώπιζε η Ζιζέλ ήταν απόρροια των κατασταλτικών φαρμάκων που χρησιμοποιούσε ο σύζυγός της για να την ναρκώνει.







«Πώς μπορεί ο τέλειος άντρας να έχει φτάσει σε αυτό; Πώς μπόρεσες να με πρόδωσες σε αυτό το σημείο. Πώς μπόρεσες να φέρεις αυτούς τους ξένους στην κρεβατοκάμαρά μου» είπε η Πελικό κοιτάζοντας κατάματα τον σύζυγό της.

«Το προφίλ ενός βιαστή δεν είναι κάποιος που συναντάται σε πάρκινγκ αργά το βράδυ. Ένας βιαστής μπορεί επίσης να είναι στην οικογένεια, ανάμεσα στους φίλους μας. Είδα έναν από τους κατηγορούμενους στο περίπτερο την περασμένη εβδομάδα που μπήκε στην κρεβατοκάμαρα και στο σπίτι μου χωρίς συγκατάθεση. Αυτός ο άντρας, ήρθε να βιάσει μια αναίσθητη, 57χρονη γυναίκα – είμαι και εγώ μητέρα και γιαγιά... Θα μπορούσα να ήμουν η γιαγιά του. Είμαι μια γυναίκα που έχει καταστραφεί ολοσχερώς, και δεν ξέρω πώς μπορώ να το ξεπεράσω αυτό», συνέχισε.


«Συμβουλεύτηκα τρεις γυναικολόγους. Αρκετές φορές είχα ξυπνήσει και ένιωθα ότι ήμουν έξω από τα νερά μου - όπως συμβαίνει όταν γεννάς».

«Όταν σε βιάζουν υπάρχει ντροπή, και δεν είναι δική μας η ντροπή – είναι για αυτούς», είπε στη συνέχεια δίνοντας δύναμη σε όλα τα θύματα βιασμών.

Ο πρόεδρος περιέγραψε στο δικαστήριο πώς ένας από τους κατηγορούμενους είπε ότι ο Ντομινίκ Πελικό είχε μιλήσει για εκδίκηση εναντίον της Ζιζέλ επειδή κάποτε είχε σχέση εκτός γάμου. Όταν ρωτήθηκε γι΄αυτό η Ζιζέλ είπε:

«Έχω σκεφτεί συχνά ότι ίσως δεν συνήλθε ποτέ από το γεγονός ότι είχα γνωρίσει κάποιον στη ζωή μου. Συχνά ένιωθα υπεύθυνη. Σκέφτηκα: "μήπως ήταν εκδίκηση, επειδή είχε υποφέρει τόσο πολύ από αυτή την υπόθεση;" Αλλά ήταν χρόνια μετά, είχαμε μιλήσει γι 'αυτό. Ο πρώτος άντρας που ήξερα ήταν ο άντρας μου, ο δεύτερος ήταν ο εραστής μου. Είχαμε μιλήσει και γι' αυτό».


Η Ζιζέλ Πελικό ρωτήθηκε επίσης για ένα βίντεο που παρουσιάστηκε στο δικαστήριο με τον σύζυγό της, στο οποίο ακούγεται ξεκάθαρα να λέει εκείνη «Σταμάτα, σταμάτα, αυτό πονάει» και να μιλάει με μια φωνή που δεν είναι «φυσιολογική» - ίσως επειδή ήταν στα πρώτα στάδια της νάρκωση.

Όταν ο πρόεδρος τη ρώτησε: «Πιστεύετε ότι συναινούσε;» Εκείνη απάντησε: «Ήταν βιασμός, φυσικά ήταν βιασμός».

Ο πρόεδρος τη ρώτησε και για τα ρούχα που φορούσε στα βίντεο με τις επιθέσεις της καθώς ο κατηγορούμενος κατέθεσε ότι όταν την νάρκωνε τις έβγαζε τις πιτζάμες, την έντυνε με άλλα εσώρουχα και στη συνέχεια τις έβαζε τις πιτζάμες.


«Είχα δύο συρτάρια από τα εσώρουχά μου, ήξερα καλά τα εσώρουχά μου. Φορούσα άσπρα ή πορτοκαλί χρώματα, είχα κάλτσες σε λευκό, είχα μαύρο καλσόν. Τα εσώρουχα στα βίντεο δεν είναι τα εσώρουχά μου. Αυτό που είδα στα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου