Τετάρτη, Οκτωβρίου 23, 2024

Μιχάλης Ρακιντζής για το τραγούδι «Προκαλείς»: H Ελένη Μενεγάκη είχε ομορφύνει τότε το βιντεοκλίπ Κάποια στιγμή αποφάσισα να κάνω μόνος μου τα βίντεο έτσι ώστε αν είναι να βρίζω κάποιον να βρίζω τον εαυτό μου, είπε






Ο Μιχάλης Ρακιντζής έκανε μια αναδρομή στο παρελθόν και στις επιτυχίες που έχει ερμηνεύσει στην καριέρα του.

Ο γνωστός τραγουδιστής μίλησε στην εκπομπή «Πάμε Δανάη» και αναφέρθηκε στην πρώτη του δισκογραφική δυλειά, το βιντεοκλίπ του τραγουδιού «Προκαλείς», όπου συμμετείχε η Ελένη Μενεγάκη και τέλος, στη Εurovision.


Αρχικά, αναφέρθηκε στην πρώτη του δουλειά που ήταν το κομμάτι «Μωρό μου φάλτσο». «Ο δίσκος δεν είχε όνομα, είχε ένα κοτόπουλο με ακουστικά και βγήκε δοκιμαστικά», είπε χαρακτηριστικά.















Στη συνέχεια, μίλησε για το τραγούδι «Δικός σου για πάντα» που ακούγεται μέχρι σήμερα. «Όταν βγήκε ίσως δεν ήταν η κατάλληλη στιγμή για να ξεπεταχτεί. Δεν μπορείς να προδιαγράψεις την πορεία ενός τραγουδιού. Έχει επιλεγεί ένα κομμάτι που έχει περάσει απαρατήρητο και μετά από καιρό έχει γίνει μεγάλη επιτυχία», εξήγησε.


Όσο για το βιντεοκλίπ που συμμετείχε η Ελένη Μενεγάκη, δήλωσε: «Συμμετείχε η Ελένη και ομόρφυνε το βιντεοκλίπ. Στα βιντεοκλίπ δεν μπορώ να φοράω πράγματα που δεν θα έβαζα ποτέ στην κανονική μου ζωή, αλλά είχε ένα κόνσεπτ μιας άλλης εποχής και υπέκυψα».

Δείτε το βιντεοκλίπ
ΜΙΧΑΛΗΣ ΡΑΚΙΝΤΖΗΣ || ΠΡΟΚΑΛΕΙΣ || OFFICIAL VIDEO CLIP || 1990
Ανέφερε μάλιστα, πως αποφάσισε να κάνει μόνος του τα βιντεοκλίπ του. «Έχω σταματήσει το γύρισμα και δε το έχω κάνει καθόλου γιατί ο σκηνοθέτης με είχε φανταστεί διαφορετικά. Κάποια στιγμή αποφάσισα να κάνω μόνος μου τα βίντεο έτσι ώστε αν είναι να βρίζω κάποιον να βρίζω τον εαυτό μου», είπε.

Τέλος, ο τραγουδιστής αναφέρθηκε στη Eurovision και τη συμμετοχή του σε αυτή. «Ήταν μια βραδιά σαν τις εκατοντάδες βραδιές που έχουμε κάνει διάφορες συναυλίες και live. Στο βιντεοκλίπ φάγαμε πολύ κρύο. Στο "Το κορίτσι μου" ίσως ήμουν πιο ικανοποιημένος από κάθε άλλη φορά όταν είδα το αποτέλεσμα», είπε κλείνοντας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου