Η Coca Cola χρησιμοποίησε τεχνητή νοημοσύνη για να επαναφέρει την εμβληματική χριστουγεννιάτικη διαφήμισή της που προβλήθηκε για πρώτη φορά πριν από τρεις δεκαετίες.
Η εταιρία έχει προσθέσει μια μοντέρνα πινελιά στην εμβληματική της διαφήμιση με το τραγούδι «Holidays Are Coming», η οποία παίζεται στις τηλεοπτικές οθόνες από το 1995.
Μια νέα έκδοση, 16 δευτερολέπτων, βγήκε στις τηλεοπτικές οθόνες αυτή την εβδομάδα και περιλαμβάνει την ίδια εμβληματική μελωδία και τα πλάνα με τα κόκκινα φορτηγά της Coca Cola να περνούν μέσα από μια χιονισμένη και στολισμένη πόλη.
Όμως, εκεί που στο πρωτότυπο έπαιζαν πραγματικοί ηθοποιοί και φορτηγά που ζύγιζαν δύο τόνους και ήταν στολισμένα με χριστουγεννιάτικα λαμπιόνια, αυτή η διαφήμιση έχει δημιουργηθεί αποκλειστικά με χρήση τεχνητής νοημοσύνης. Δηλαδή, τίποτα από ό,τι βλέπουμε δεν γυρίστηκε στην πραγματικότητα.
Η εταιρία μάλιστα δήλωσε είπε ότι το νέο διαφημιστικό είναι αποτέλεσμα ενός «αποτελεσματικού» τρόπου εξοικονόμησης χρόνου και χρημάτων και έχει ήδη επιτυχία στο κοινό.
Ο Javier Meza, ο επικεφαλής μάρκετινγκ της ΕΕ στην Coca-Cola, δήλωσε ότι η εταιρεία ήθελε να προσαρμοστεί στη «σημερινή εποχή», με τη χρήση μιας διαφορετικής τεχνολογίας.
Δήλωσε χαρακτηριστικά στο Marketing Week:
«Δεν ξεκινήσαμε λέγοντας: "Εντάξει, πρέπει να το κάνουμε αυτό με την τεχνητή νοημοσύνη"».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου