
Τα στοιχεία που αποκαλύπτουν νοσηρή λειτουργία στη Δικαιοσύνη
* Τσουνάμι αντιθεσμικών παρεμβάσεων και εξυπηρετήσεων υπό την ηγεσία Κλάπα – Αδειλίνη
* Επιζήσασα στα Τέμπη: «Ο ανακριτής Μπακαΐμης απέρριψε τις μαρτυρίες μας ως αναξιόπιστες». Μεθοδεύσεις για να μην αναβαθμίσει τις
κατηγορίες
* Κατάθεση-φωτιά: Ο Αγοραστός ήταν αυτός που απείλησε την προϊσταμένη της Εισαγγελίας Εφετών Λάρισας
————–
Συνέντευξη. «Ζητώ συγγνώμη από τους συγγενείς στα Τέμπη». Ο Δημήτρης Μαρκόπουλος ξιφουλκεί εναντίον των «πεφωτισμένων των σαλονιών» και του «γαλάζιου» επικοινωνιακού μηχανισμού
Αποκλειστικές δηλώσεις. «Η ΝΔ να αλλάξει τον πρωθυπουργό των συμφερόντων». Ανοίγει μέτωπο ο Μάριος Σαλμάς μιλώντας στο Documento, ενώ έντεκα βουλευτές σταυρώνουν τον Μητσοτάκη για «αφελληνισμό της Θράκης»
————–
Προτάσεις και αντιδράσεις. Καζάνι που βράζει η Κεντροαριστερά
————–
Συνέντευξη. Νίκος Χριστοφής: «Ο Ερντογάν αντιμετωπίζει μια κοινωνική αντιπολίτευση»
————–
Εξοπλισμοί. Βερολίνο και Λονδίνο σπάνε το ταμπού του πολέμου
————–
Παρέλαση. Μπάτε, εθνικιστές, αλέστε στις Ένοπλες Δυνάμεις
————–
Κατόρθωμα. Σε κώμα η ψηφιοποίηση του ΕΣΥ
————–
Νίκος Τσάφος. Ο άνθρωπος που έλεγε ότι ο λιγνίτης είναι… ακριβός
————–
Τιμαριθμοποίηση. Οι φόροι εξανεμίζουν την αύξηση του κατώτατου
————–
Μελέτη. Κάθετη η πτώση της καινοτομίας στην Ελλάδα
————–
Εθνική ομάδα. Από τα τιμημένα «γηρατειά» του 2004 στα διψασμένα νιάτα του 2025

Η Γλυκερία στο Docville
«Δεν θέλω ψεύτικη ζωή». Η Γλυκερία λίγο προτού ανέβει στη σκηνή του Παλλάς για να ερμηνεύσει τους ύμνους της Μεγάλης Εβδομάδας μιλάει στην Έμυ Ντούρου για τη σχέση της με το τραγούδι, τη δημοσιότητα και την ανάγκη της να εστιάζει στη φωτεινή πλευρά των πραγμάτων.
Χωροφύλαξ του ΥΠΠΟ και αστυφύλαξ του Ταμείου Ανάκαμψης. Η αυταρχική Λίνα Μενδώνη, τα «εκατομμύρια για έργα» και το εργασιακό μπούλινγκ στο υπουργείο Πολιτισμού. Ρεπορτάζ του Στάθη Γκότση.
«Η όπερα πρέπει να βγει από τα σαλόνια και να επιστρέψει στον λαό». Ο αρχιμουσικός και καλλιτεχνικός διευθυντής του Πολιτιστικού Συνεδριακού Κέντρου Ηρακλείου Μύρων Μιχαηλίδης μιλάει στην Ειρήνη Δρίβα για την «Τόσκα» του Πουτσίνι που ανεβάζει στην Κρήτη.
Μεγάλη αναστάτωση επικρατεί εδώ και μέρες με δημοσιεύματα, ανακοινώσεις και φήμες για την τύχη του Ολύμπια Δημοτικού Μουσικού Θεάτρου «Μαρία Κάλλας». Γράφει η Κατερίνα Αγγελιδάκη.
Κι ενώ οι τυμπανοκρουσίες για τα γυρίσματα στην Ελλάδα της νέας ταινίας του Κρίστοφερ Νόλαν «Οδύσσεια» καλά κρατούν, κάποιες σκιές σχετικά με την μετατροπή της Ελλάδας σε… Χόλιγουντ, μετριάζουν σαφώς τον ενθουσιασμό. Ρεπορτάζ του Κωνσταντίνου Καϊμάκη.
Οι «Τρεις αδελφές» του Αντον Τσέχωφ στο Εθνικό Θέατρο αναζητούν μια Μόσχα που ολοένα τους διαφεύγει. Ο Ηρακλής Λογοθέτης είδε την παράσταση.
Ο δρόμος έχει ξανά τη δική του ιστορία. Το αίτημά τους για δικαιοσύνη εξέφρασαν οι πολίτες με τα συνθήματα που έγραψαν στην οδό Πανεπιστημίου μετά τα συλλαλητήρια-γροθιά για το έγκλημα στα Τέμπη. Της Ειρήνης Δρίβα.
Το ντοκιμαντέρ «Chaos: The Manson murders» συνδέει τον διαβόητο δολοφόνο Τσαρλς Μάνσον με τη CIA. Για πρώτη φορά ξετυλίγονται ανατριχιαστικές λεπτομέρειες για τη διασύνδεση του σίριαλ κίλερ με μυστικά πειράματα της CIA, τα οποία με όχημα το LSD αποσκοπούσαν στον αφανισμό του κινήματος των χίπις. Γράφει ο Αντώνης Μποσκοΐτης.
Η «Ορχήστρα του αδερφού μου» είναι η νέα ταινία του Εμανουέλ Κουρκόλ τέσσερα χρόνια μετά τον βραβευμένο «Θρίαμβο». Ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης την προτείνει.
Μια Ιστορία από τη… Μουσική: Ο Αντώνης Μποσκοΐτης γράφει για την εποχή που η Ρένα Κουμιώτη ερμήνευσε εν μέσω χούντας το «Μίλα μου για τη λευτεριά».
Σαρακοστή και ποίηση στην Τρίπολη. «Είπαμε ν᾽ αποκεντρωθούμε για να γιορτάσουμε την Παγκόσμια Ημέρα Ποίησης, την Παρασκευή 21 Μαρτίου, καλεσμένοι του Γιώργου Δ. Αναγνώστου, που έλαβε την πρωτοβουλία να πλουτίσει την πνευματική ζωή της μαρτυρικής και ηρωικής αρκαδικής πόλης» αναφέρει στη στήλη Καντράν ο Γιώργος Ίκαρος Μπαμπασάκης.
Η νέα ισπανική σειρά «The new years» («Los años nuevos») του Ροδρίγκο Σορογκόγιεν ανατρέπει κάθε έννοια συμβατικής αφήγησης. Την είδε ο Κωνσταντίνος Καϊμάκης.
Ο Αντώνης Μποσκοΐτης άκουσε το «Catnip» του 2islander, ένα ελληνικό αγγλόφωνο άλμπουμ στο οποίο αξίζει να σταθεί κανείς.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου