
ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ/ΙΝΤΙΜΕ
Συνεχίζει ακάθεκτη την υπόγεια διαδρομή της η «Νίκη», ο ένας εκ των μετροπόντικων που εργάζονται με τις μηχανές στο «φουλ» διανοίγοντας τούνελ για τη Γραμμή 4 του Μετρό της Αθήνας – το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που βρίσκεται σε εξέλιξη αυτήν τη στιγμή.
Σε ποια φάση βρίσκονται τα τούνελ του Μετρό
Ειδικότερα, η AVAX άνοιξε σήμερα Πέμπτη (19/6) τις πύλες της στο εργοτάξιο της Βεΐκου και οι εικόνες που καταγράφηκαν ήταν εντυπωσιακές, καθώς ο μετροπόντικας είναι ένα υπερσύγχρονο μηχάνημα, μήκους 110 μέτρων, που συνολικά θα σκάψει μια σήραγγα 7 χιλιομέτρων, προετοιμάζοντας το έδαφος για τη λειτουργία 10 σταθμών.
«Βρισκόμαστε στο Φρέαρ Βεΐκου της Γραμμής 4 που είναι το μεγαλύτερο δημόσιο έργο που γίνεται αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Είναι το εργοτάξιο από το οποίο ξεκίνησε ο μετροπόντικας “Νίκη”, ο οποίος θα διανύσει 7 χιλιόμετρα μέχρι να φτάσει στο Φρέαρ Διακλάδωση Ευαγγελισμού όπου και θα αποσυναρμολογηθεί» εξηγεί ο Νίκος Μιτζάλης του γραφείου διευθύνοντος συμβούλου AVAX, σύμφωνα με το Orange Press Agency.
«Αυτή τη στιγμή έχει διανύσει περίπου 1,4 χιλιόμετρα, δηλαδή βρίσκεται λίγο μετά τη συμβολή των Λεωφόρων Βεΐκου και Γαλατσίου, έχοντας ολοκληρώσει το 20% της απόστασης. Έχει διανοίξει τους πρώτους δύο σταθμούς που βρίσκονται από αυτήν την πλευρά, δηλαδή τον σταθμό Άλσος Βεΐκου και τον σταθμό Γαλάτσι, και πρόκειται να διανοίξει άλλους οχτώ. Συνολικά θα σκάψει 10 σταθμούς. Από την άλλη πλευρά υπάρχει ο μετροπόντικας “Αθηνά”, ο οποίος ξεκίνησε από την Κατεχάκη, έχει κάνει περίπου 3,2 χιλιόμετρα, δηλαδή πάνω από το 60% της απόστασης που του αναλογεί. Συνολικά και οι δύο μετροπόντικες θα σκάψουν γύρω στα 13 χιλιόμετρα» υπογράμμισε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου