
EUROKINISSI/ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ
Σημαντικές αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι πολίτες θα πληρώνουν τα δημοτικά τέλη φέρνει ο νέος Κώδικας Τοπικής Αυτοδιοίκησης, καθώς από την 1η Ιανουαρίου 2028 η είσπραξή τους θα αποσυνδεθεί πλήρως από τους λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος.
Την αλλαγή προανήγγειλε στη Βουλή ο υπουργός Εσωτερικών, Θόδωρος Λιβάνιος, κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου, το οποίο υπερψηφίστηκε από τη Νέα Δημοκρατία και καταψηφίστηκε από τα κόμματα της αντιπολίτευσης.
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.
► Τέλος στα δημοτικά τέλη από τα τιμολόγια της ΔΕΗ
Kάθε Ιανουάριο ο λογαριασμός
Σύμφωνα με τον υπουργό, από το 2028 οι δήμοι θα αποστέλλουν κάθε Ιανουάριο έναν ενιαίο ετήσιο λογαριασμό στους δημότες, στον οποίο θα αναγράφεται το συνολικό ποσό των δημοτικών τελών που αντιστοιχεί σε κάθε ακίνητο.
Οι πολίτες θα έχουν τη δυνατότητα είτε να εξοφλούν το ποσό σε 12 μηνιαίες δόσεις καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους είτε να το καταβάλλουν εφάπαξ, λαμβάνοντας σχετική έκπτωση.
Όπως διευκρίνισε ο κ. Λιβάνιος, για την εφαρμογή του νέου τρόπου είσπραξης απαιτείται η έκδοση Προεδρικού Διατάγματος, το οποίο αναμένεται να εκδοθεί το προσεχές διάστημα, ώστε να καθοριστούν όλες οι τεχνικές λεπτομέρειες του νέου συστήματος.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου