Παρασκευή, Ιουνίου 26, 2026

ΟΠΕΚΕΠΕ: Ένοχοι 57 αγρότες από την Κρήτη – Δήλωναν εκτάσεις στην Καστοριά και λάμβαναν επιδοτήσεις



Αθώα μία γυναίκα που επέστρεψε εντόκως τις επιδοτήσεις που έλαβε από τον ΟΠΕΚΕΠΕ.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΔΗΜΗΤΡΟΠΟΥΛΟΣ/EUROKINISSI


 


Ένοχοι κρίθηκαν 57 αγρότες από την Κρήτη, που εισέπραξαν παρανόμως ευρωπαϊκές επιδοτήσεις μέσω ΟΠΕΚΕΠΕ, από το Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών.

Ειδικότερα, κατά πλειοψηφία το δικαστήριο έκρινε αθώα μία παραγωγό, κάνοντας δεκτό τον ισχυρισμό της για εξάλειψη του αξιοποίνου, επειδή επέστρεψε εντόκως τα χρηματικά ποσά που εισέπραξε, τα οποία υπολογίζονται περί τις 30.000 ευρώ.
Το newsletter του iEidiseis καθημερινά στο inbox σου. Κάνε εγγραφή εδώ.


Σε ορισμένους εκ των καταδικασθέντων το δικαστήριο μετέτρεψε τις κατηγορίες και διόρθωσε προς τα κάτω τα ποσά των επιδοτήσεων που αναγράφονταν στο αρχικό κατηγορητήριο.

Όπως προκύπτει από κατηγορητήριο της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας οι εμπλεκόμενοι φέρονται ότι έλαβαν παράνομες επιδοτήσεις χιλιάδων ευρώ από τον ΟΠΕΚΕΠΕ, για εκτάσεις που δήλωναν στην Καστοριά ως βοσκότοπους και καλλιέργειες ελιάς και αμυγδάλου.

Οι καταδικασθέντες δεν έδωσαν το παρών στο δικαστήριο και εκπροσωπήθηκαν από τους συνηγόρους τους, οι οποίοι ζήτησαν να τους αναγνωριστούν ελαφρυντικά.

Η συνεδρίαση του δικαστηρίου διακόπηκε για την 1η Ιουλίου ώστε να αποφανθεί επί των ελαφρυντικών και των ποινών για τους καταδικασθέντες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου