Η Ευρωπαϊκή Αρχή Ασφαλίσεων και Επαγγελματικών Συντάξεων έθεσε σε διαβούλευση τις διαδικασίες για θεσμοθέτηση των υποχρεωτικών υπηρεσιών παραπόνων σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες.
Σύμφωνα με εγκύκλιο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών,“οι εταιρείες υποχρεούνται να διαθέτουν “διαδικασία διαχείρισης παραπόνων”, να υπάρχει σε γραπτή μορφή και να είναι διαθέσιμη σε όλο το αρμόδιο προσωπικό μέσω εσωτερικού δικτύου.
Οφείλουν επίσης να διασφαλίζουν ότι όλα τα παράπονα καταγράφονται με το σωστό τρόπο, να αναλύουν τα δεδομένα διαχείρισης των παραπόνων και να διασφαλίζουν ότι αναγνωρίζουν και αντιμετωπίζουν τυχόν επαναλαμβανόμενα ή συστημικά προβλήματα
Υπενθυμίζουμε ότι η Τράπεζα της Ελλάδος έχει θέσει σε διαβούλευση παρόμοια διαδικασία στο πλαίσιο του σχεδίου για τα συστήματα εσωτερικού ελέγχου, και ειδικότερα στο άρθρο 10 αυτού (Εξυπηρέτηση πελατών) προβλέπεται η ύπαρξη καταγεγραμμένων διαδικασιών εκ μέρους των εταιρειών, αντίστοιχων με αυτών των προτεινόμενων οδηγιών.
24h NewsRoom
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου