Δευτέρα, Απριλίου 07, 2014

ΣΤΑ ΚΑΓΚΕΛΑ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΥΒΡΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΝΙΔΙΩΤΗ


ΦΑΗΛΟΣ : ΤΟ ΣΚΥΛΟΛΟΪ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ, ΤΩΝ ΑΝΤΙΕΞΟΥΣΙΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΧ...ΔΙΑ ΜΟΥ ΤΑ ΔΥΟ"!!!

Με δεικτικό σχόλιο και επίθεση στον Σαμαρά αντέδρασε το Γραφείο Τύπου του ΣΥΡΙΖΑ στην ανακοίνωση της υποψηφιότητας από τον ίδιο τον Φαήλο...
Κρανιδιώτη μέσα από το Mega το οποίο εξύβριζε μέχρι πρόσφατα στο ευρωψηφοδέλτιο της ΝΔ. Ο ΣΥΡΙΖΑ, αφού υπενθυμίζει αναλυτικά τις ύβρεις Κρανιδιώτη στο facebook:

«Εγώ δεν βρίζω πατριώτες, δεν βρίζω εθνικιστές, Φυλάω τις "σφαίρες" μου για τον αληθινό αντίπαλο».

«Το σκυλολόϊ του ΣΥΡΙΖΑ, των αντεξουσιαστών και τ' αρχίδια μου τα δυο, μου επιτίθενται με μίσος γιατί δεν βρίζω, γιατί απευθύνομαι στην βάση της ΧΑ, γιατί δηλώνω και είμαι Εθνικιστής, γιατί δεν νοιώθω ΚΑΝΕΝΑ δέος για όλους αυτούς τους μαλάκες».

Τονίζει, χρησιμοποιώντας σκληρή γλώσσα για τον Πρωθυπουργό Αντώνη Σαμαρά:

«Αυτός ο άνθρωπος, σύμβουλος του Πρωθυπουργού, ανακοίνωσε σήμερα στο Μega πως θα είναι υποψήφιος ευρωβουλευτής με τη ΝΔ. Κι ύστερα ψάχνουμε να βρούμε αν ο Μπαλτάκος ήταν ο μοναδικός ακροδεξιός στο περιβάλλον Σαμαρά. Στην πραγματικότητα ο κ. Σαμαράς είναι ο επικεφαλής της ακροδεξιάς..." 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου