Σάββατο, Απριλίου 18, 2015

Ο ντροπαλός Τασούλας και ο… θρασύς Άδωνις…


Τραγελαφικές καταστάσεις…

Τελικά, το ποίημα του Αδώνιδος προς την Ζωή ήταν μόνο η κορυφή του παγόβουνου. Το πράγμα είχε παρασκήνιο. Από το
οποίο γίνεται σαφή η έλλειψη σοβαρότητας με την οποία αντιμετωπίζουν οι βουλευτές της ΝΔ, τη Βουλή.
Κι αυτό γιατί, σύμφωνα με τον...ΒΗΜΑτοδότη, το ποίημα δεν ήταν του Άδωνιδος. Άλλος ήταν ο εμπνευστής. Ο Τασούλας.

Άσχετα αν δεν το απήγγειλε ο ίδιος.

Ο πρώην υπουργός Πολιτισμού το έφερε στην Ολομέλεια, πλην όμως ντράπηκε να το εκφωνήσει, οπότε του είπε ο Αδωνις:

«Φέρ' το εδώ να της το πω εγώ που δεν ντρέπομαι», όπερ και εγένετο....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου