Κάποιος απο τον Συριζα πρέπει να κοιτάξει τη νεολαία και τις αριστερές συνιστώσες. Γιατι εάν εξακολουθήσουν και βγάζουν βλακώδεις ανακοινώσεις, τότε θα τους πάρει ο κόσμος με τις πέτρες. Τί θα πει βρε ανεγκέφαλοι, δήθεν νεολαίοι, "απαράδεκτη η επέμβαση της αστυνομίας στο Πανεπιστήμιο"; Ας προσαρμοσθούν γιατι θα φάνε ντομάτες...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου