Κυριακή, Νοεμβρίου 29, 2015

Ποια Ελληνίδα τραγουδίστρια θα φιλούσε στο στόμα την Φαίη Σκορδά;


Είναι μια από τις πιο σέξι Ελληνίδες τραγουδίστριες και σε μια από τις συνεντεύξεις της μας τρέλανε με τις αποκαλύψεις της, αφού το δήλωσε ξεκάθαρα.. "Την Φαίη την συμπαθώ"

Σε πολύ πικάντικες αποκαλύψεις προχώρησε η γνωστή Ελληνίδα τραγουδίστρια... στην τηλεοπτική εκπομπή «Ouga Chanellenge» που παρουσίαζε ο Δημήτρης Ουγγαρέζος.

Ο λόγος για την ερμηνεύτρια Ελισάβετ Σπανού, η οποία εκτός από μια εκρηκτική μελαχρινή με τέλειο σώμα.. ξέρει και να προκαλεί με τις ανέμελες απαντήσεις που έδινε κρατώντας στα χέρια της μια χτένα για να της φύγει η αμηχανία που προκαλεί ο τηλεοπτικός φακός και οι ερωτήσεις του Δ. Ουγγαρέζου.

Ο παρουσιαστής κατά τη διάρκεια της συνέντευξης δε δίστασε να τη ρωτήσει ποια παρουσιάστρια θα φιλούσε στο στόμα δίνοντάς της τρεις επιλογές: «Ντορέττα, Μπαλατσινού, Σκορδά. Ποια από τις τρεις θα φιλούσες στο στόμα» τη ρώτησε με μια φυσικότητα που έσπαγε καρύδια ο Δημήτρης, για να πάρει την απάντηση: «Την Φαίη. Την συμπαθώ πολύ»!

Δείτε το βίντεο και ορισμένες από τις πιο όμορφες φωτογραφίες της:





Για τις αισθητικές επεμβάσεις στις οποίες έχει υποβληθεί, για την διατροφή της μίλησε παλαιότερα σε εβδομαδιαίο περιοδικό η Ελισάβετ Σπανού.



Με την εικόνα της έχει ανασφάλειες σε «ό,τι θες. Από το ότι έχω πεταχτά αυτιά μέχρι ότι το ότι η μέση μου είναι πολύ λεπτή. Μετά τα σκέφτομαι καλύτερα και γελάω με τον εαυτό μου. Όταν ένιωσα ανασφάλεια με το στήθος μου πήγα και έκανα προσθετική.



Και δεν είχα κανένα πρόβλημα να το πω δημόσια. Στο μέλλον, ενδεχομένως να τολμήσω να κάνω κι άλλες πλαστικές επεμβάσεις, αν αυτές μου προσφέρουν το αποτέλεσμα που θέλω ή μπορούν να βελτιώσουν κάποια σημεία της εμφάνισης μου. Δεν έχω τέτοια κολλήματα ως άνθρωπος», είπε η νεαρή τραγουδίστρια στο περιοδικό Like.































































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου