Τρίτη, Μαΐου 14, 2024

H off the record εξομολόγηση κορυφαίου δημοσκόπου: Τα ποσοστά έκπληξη Κασσελάκη, το δράμα του Ανδρουλάκη και οι δημοσκοπήσεις που θα έρθουν






Η Πυθία αποκαλύπτει

Αναγνώστριες και αναγνώστες μου. Συντρόφισσες και σύντροφοι.

Εδώ και πολύ καιρό σας έχω γράψει για τις πιέσεις που ασκούνται σε δημοσκόπους από το Μέγαρο Μαξίμου το τελευταίο χρονικό διάστημα. Ο Μητσοτάκης και η διεφθαρμένη παρέα του πιέζουν τους γκαλοπατζήδες ώστε να δείχνουν τη ΝΔ σταθερά πάνω από το 30%, τον ΣΥΡΙΖΑ ακίνητο περίπου στο 15% και τον Κυριάκο Βελόπουλο με την Ελληνική Λύση που λεηλατούν τη Δεξιά βάση του κυβερνώντος κόμματος κάτω από το 10%.


Όμως, η πραγματικότητα είναι πολύ διαφορετική και μου την περιέγραψε κορυφαίος δημοσκόπος. Επειδή οι αναφορές του ειπώθηκαν σε κλίμα… off the record δεν θα αποκαλύψω ποιος είναι. Είναι, όμως, ένας εκ των κορυφαίων, που ακόμη και αν η εταιρεία του δείχνει όσα θα ήθελε ο Μητσοτάκης, μου έδωσε τη δική του εκτίμηση την οποία λαμβάνω πολύ σοβαρά υπόψιν.

Μου είπε λοιπόν, ότι η Νέα Δημοκρατία θα καταγράψει ποσοστό 28%. Μου είπε ακόμη ότι ο Στέφανος Κασσελάκης θα καταφέρει, υπό προϋποθέσεις, να αγγίξει το 20%. Μου είπε, πως ο Κυριάκος Βελόπουλος θα βρεθεί στην τρίτη θέση και ο Νίκος Ανδρουλάκης στην τέταρτη (και εδώ είναι το δράμα του ΠΑΣΟΚ).

Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Ότι από τις ευρωεκλογές και έπειτα αλλάζει ο πολιτικός χάρτης στη χώρα. Ότι με τη ΝΔ στο 28% και τον ΣΥΡΙΖΑ στο 20% θα ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για τον διεφθαρμένο και επικίνδυνο θίασο Μητσοτάκη και την κυβέρνηση των πολιτικών απατεώνων. Θα αλλάξουν, επίσης, πολλά στον χώρο της ευρύτερης Δημοκρατικής Παράταξης. Ο Νίκος Ανδρουλάκης θα αποτελέσει παρελθόν από την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ και θα δημιουργηθούν οι προϋποθέσεις ώστε με οποιονδήποτε τρόπο και υπό οποιαδήποτε μορφή να συνενωθούν τα κομμάτια του κατακερματισμένου προοδευτικού χώρου.

Ο κορυφαίος δημοσκόπος μου είπε ότι εντυπωσιακά είναι τα ποσοστά που καταγράφουν οι Ανδρέας Λοβέρδος και Αφροδίτη Λατινοπούλου.


Και να φανταστείτε ότι ακόμη οι δημοσκόποι δεν έχουν μετρήσει τις αντιδράσεις για την θλιβερή, επικίνδυνη και δουλοπρεπή στρατηγική του Μητσοτάκη στα εθνικά θέματα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου