Είναι πρωτίστως θέμα της κυβέρνησης. Νομίζοντας ότι θα έχει πολιτικό κόστος, δεν ζητά την παρέμβαση Εισαγγελέως, για τις αθλιότητες που έχουν διαπράξει μέχρι σήμερα οι αγρότες. Αποκλεισμοί δρόμων, η Ελλάδα στα δύο, χιλιάδες συμπολίτες μας χάνουν ένα μήνα και περισσότερο τους μισθούς τους, το υποτυπώδες εμπόριο διαλύθηκε, μας παραπέμπουν στις αρμόδιες ευρωπαϊκές επιτροπές, προπηλακισμοί, χαμένα έσοδα....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου