Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2016

AYTH H ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ...

Είναι πρωτίστως θέμα της κυβέρνησης. Νομίζοντας ότι θα έχει πολιτικό κόστος, δεν ζητά την παρέμβαση Εισαγγελέως, για τις αθλιότητες που έχουν διαπράξει μέχρι σήμερα οι αγρότες. Αποκλεισμοί δρόμων, η Ελλάδα στα δύο, χιλιάδες συμπολίτες μας χάνουν ένα μήνα και περισσότερο τους μισθούς τους, το υποτυπώδες εμπόριο διαλύθηκε, μας παραπέμπουν στις αρμόδιες ευρωπαϊκές επιτροπές, προπηλακισμοί, χαμένα έσοδα....


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου