Δευτέρα, Φεβρουαρίου 22, 2016

ΜΑΝΩΛΗΣ ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ ...ΕΝΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ...

Πράγματι έκανε δουλειά...Στις περισσότερες των περιπτώσεων, γιατί υπήρχαν κι άλλες που δεν τις έφθασε στο τέλος, δεν μπορούμε να φαντασθούμε ότι δεν μπορούσε...Υπήρχαν κι άλλες περιπτώσεις, που τον κατηγορούν, αλλά δεν θα φθάσουμε εκεί.... Ο Μανώλης Σφακιανάκης κάποια στιγμή και σε αυτό έχει δίκιο ο προϊστάμενός του, υπερέβαλλε σε ...δημόσιες σχέσεις και δημοσιότητα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου