Παρασκευή, Δεκεμβρίου 02, 2016

ΠΑΟΚ: Εισαγγελική έρευνα για τις δηλώσεις Ίβιτς


Νέοι μπελάδες

Τα όσα είπε μετά την ήττα από τον Ατρόμητο, ο Βλάνταν Ίβιτς προκάλεσαν την επέμβαση του Προϊστάμενου Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης, Λάμπρου Τσόγκα
Σε...
περιπέτειες φαίνεται να μπαίνει ο Βλάνταν Ίβιτς μετά τα όσα είπε στη συνέντευξη Τύπου μετά τον αγώνα με τον Ατρόμητο, την Δευτέρα στην Τούμπα.

Οι υπόνοιες σχετικά με την απόδοση των παικτών του, είχαν ως αποτέλεσμα ο Προϊστάμενος Εισαγγελίας Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης Λάμπρος Τσόγκας να διατάξει προκαταρκτική έρευνα.

Την έρευνα διενεργεί προσωπικά ο αθλητικός εισαγγελέας , Φίλιππος Καρατσίδης. Για μάρτυρες κλήθηκαν οι Ίβιτς, Μίχελ και ο Αθανασιάδης ως αρχηγός.

Υπενθυμίζουμε ότι μετά το τέλος του αγώνα με τον Ατρόμητο το βράδυ της περασμένης Δευτέρας (όπου ο ΠΑΟΚ αν και προηγήθηκε με 2-0 και 3-1 ηττήθηκε με 3-4) ο Σέρβος τεχνικός στην συνέντευξη Τύπου είχε κατηγορήσει, χωρίς να τους αναφέρει ονομαστικά, κάποιους παίκτες για.. περίεργη συμπεριφορά.

«Είναι κάποια λάθη που δεν μπορεί να γίνονται. Θα συζητήσω σε λίγο με τον μεγαλομέτοχο και ή θα φύγω εγώ ή αυτοί. Δεν λέω εγώ ότι κάποιοι δεν μπορούν αλλά ότι δεν θέλουν. Και πιστεύω ότι μερικοί από εσάς το ξέρετε. Κάποιοι έχουν πρόβλημα στα αποδυτήρια. Στην αρχή έκανα κάποια πράγματα σε αυτό το παιχνίδι που τελευταία στιγμή τα άλλαξα. Κάποιους παίκτες. Θα έχουμε συνάντηση σε λίγο και θα δούμε τι θα κάνουμε.

Δεν λέω ότι θέλουν να… φάνε κάποιοι παίκτες τον Ίβιτς αλλά κάποια πράγματα είναι τόσο ύπουλα. Δείτε τα γκολ προσεχτικά και θα καταλάβετε. Εγώ όταν ήμουν ποδοσφαιριστής ακόμα και αν δεν γούσταρα έναν προπονητή, έμπαινα μέσα και τα έδινα όλα. Ο αθλητικός διευθυντής είναι ενημερωμένος ήδη. Εδώ και 20 μέρες για να μην πω έναν μήνα συμβαίνει αυτό», είχε πει ο Σέρβος τεχνικός ενώ όταν του ζητήθηκαν διευκρινίσεις συμπλήρωσε:

«Δε λέω ότι κάποιοι απλά δεν μπορούν, μπορεί να μη θέλουν. Και πιστεύω ότι κάποιοι από εσάς εδώ γνωρίζουν ποιοι παίκτες. Δεν μπορώ να σας πω εγώ γιατί δε θέλουν αυτοί οι παίκτες. Σήμερα αυτό ήταν πιο ξεκάθαρο. Φαίνεται τον τελευταίο καιρό ότι κάποιοι έχουν πρόβλημα και μέσα στα αποδυτήρια και στον αγωνιστικό χώρο. Για αυτό θα συζητήσω με τον μεγαλομέτοχο, θα του παρουσιάσω αυτό που λέω εγώ και οι πάνω από εμένα θα πάρουν τις αποφάσεις που πρέπει. Θα μιλήσω κάποια πράγματα που δε γνωρίζει ο ίδιος. Έχει ενημερωθεί ο τεχνικός διευθυντής. Εμένα δεν μπορεί ποτέ να μου μπει στο μυαλό κάτι τέτοιο. Έχω παίξει μπάλα, μπορεί να μη γούσταρα κάποιον προπονητή, αλλά όταν έμπαινα έδινα το 100%».

Κι ως συνέχεια αυτών των δηλώσεων την επομένη ο Γιώργος Τζαβέλλας είχε «υποβιβαστεί» να προπονείται με την ομάδα νέων του ΠΑΟΚ.


Πηγή:www.gazzetta.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου