Τρίτη, Δεκεμβρίου 06, 2016

Κωνσταντίνος Καραμανλής: Να ξαναβρούμε το τσαγανό μας οι Έλληνες για μια νέα αρχή


«Η δική μας οικογένεια είναι εξαιρετικά φυσιολογική και βαρετή» είπε ο βουλευτής Σερρών στο «Όλα Ξεκόλλα» με τον Θέμο Αναστασιάδη

Ο Κωνσταντίνος Καραμανλής συνάντησε τον Θέμο Αναστασιάδη στο πλατό του ...Όλα Ξεκόλλα λίγο μετά τα μεσάνυχτα της Δευτέρας.

Τι λέει ο ανιψιός του αξέχαστου Κωνταντίνου Καραμανλή και νέος πολιτικός για το βαρύ όνομα που φέρει; «Η δική μας οικογένεια είναι εξαιρετικά φυσιολογική και βαρετή. Πολλοί έχουν την αίσθηση ότι όταν μεγαλώνεις σε ένα πολιτικό περιβάλλον, ότι ασχολείσαι συνέχεια με την πολιτική», δήλωσε ο Κωνσταντίνος Καραμανλής.

Μάλιστα αποκάλυψε ότι ο Εθνάρχης έμενε στον πάνω όροφο και εκείνος με την οικογένειά του, ακριβώς από κάτω.

Ηταν αυστηρός ο Κωνσταντίνος Καραμανλής; «Σε εμένα και στην αδερφή μου όχι! Επειδή εκείνος δεν είχε παιδιά, εμάς μας έβλεπε σαν εγγόνια του! Οπότε εμείς γνωρίσαμε μία πολύ ευαίσθητη πλευρά του χαρακτήρα του...Έζησα ωραίες στιγμές μαζί του. Έπαιζα γκολφ μαζί του. Δεν του άρεσε να χάνει», απάντησε.

Ήταν σε θέση να αντιληφθεί ποιος ήταν ο θείος του; «Ναι το αντιλαμβανόμουνα! Αλλά επειδή όπως σου είπα, ήμουν σε μία βαρετή και φυσιολογική οικογένεια, δεν μου έκανε εντύπωση»,απάντησε.

Πώς αποφάσισε να κατέβει στην πολιτική; «Εμένα η σχέση μου με την πολιτική ήταν πάντα ακαδημαϊκή. Έφτασα όμως σε μία φάση της ζωής μου, ειδικά στις εκλογές του 2012 και του 2015. Στις εκλογές του 2012, που ήταν πολύ κρίσιμες για τη χώρα, θεώρησα ότι όλοι κάτι πρέπει να κάνουμε για να μην κινδυνεύσει η ευρωπαϊκή πορεία της χώρας. Μου αρέσουν οι πολιτικοί που έχουν κάνει πέντε πράγματα στη ζωη τους πριν μπουν στην πολιτική και ανά πάσα στιγμή θα γυρίσουν πίσω στη δουλειά τους», απάντησε.

Τι του είπε ο ξάδερφος του και πρώην πρωθυπουργός, Κώστας Καραμανλής; «Ο Κώστας ποτέ δεν με πίεσε. Μπορώ να πω ότι τώρα οι σχέσεις μας είναι πιο ανθρώπινες τώρα που δεν είναι πρωθυπουργός. Τον σέβομαι και τον εκτιμώ αλλά και τον γουστάρω και σαν άνθρωπο! Δηλαδή με τον Κώστα θα περάσεις καλά. Έχει μία ικανότητα να είναι ανθρώπινος και ευχάριστος», είπε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου