Πέμπτη, Φεβρουαρίου 16, 2017

Ανοίγει ξανά ο φάκελος της στυγερής δολοφονίας της 23χρονης Φαίης




OΛΗ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ
Στο εδώλιο του Εφετείου ο καταδικασμένος -σε ισόβια- φίλος της και η αδερφή της...

Ήταν μια δολοφονία που συγκλόνισε την κοινή γνώμη λόγω του βίαιου θανάτου μιας νεαρής, πολύ όμορφης κοπέλας από τη Νέα Μάκρη, αλλά και του ερωτικού τριγώνου ...μεταξύ δράστη, θύματος και αδερφής. Ηταν Δευτέρα 29 Απριλίου του 2013, όταν η 23χρονη Φαίη Μπλάχα κατέληξε στη ΜΕΘ της Κεντρικής Κλινικής Αθηνών, στην οποία νοσηλευόταν με βαρύτατες κρανιοεγκεφαλικές κακώσεις. Τρεις εβδομάδες νωρίτερα, είχε βιώσει τον εφιάλτη στα χέρια του συντρόφου της, Βαγγέλη Στεφανάκη, ο οποίος την είχε ξυλοκοπήσει αγρίως. Η ιατροδικαστική εξέταση ήταν σαφής: Η νεαρή κοπέλα είχε δεχθεί απανωτά χτυπήματα σ’ όλο της το σώμα τα οποία προκάλεσαν εσωτερική αιμορραγία. Ομως, μέσα από τα δικόγραφα, προκύπτουν με ανάγλυφο τρόπο όλα όσα συνέβησαν πριν και μετά τη δολοφονία.



Το δικαστήριο αποφάσισε την ενοχή και των τριών κατηγορουμενων για τη δολοφονία της 23χρονης καλλονής. Με σκυμμένο κεφάλι άκουσε την απόφαση της έδρας ο φονιάς της Φαίης Μπάχλα ωστόσο παρέμεινε ψύχραιμος. Νωρίτερα, μετά την εισήγηση της εισαγγελέως, η αδερφή της είχε βάλει τα κλάματα. Η δικαστής έκρινε ένοχους χωρίς ελαφρυντικά τον Βαγγελη Στεφανάκη και την αδελφή της Φαίης, Μαριαλένα, απορριπτοντας το αίτημα των κατηγορουμένων να τους αναγνωρισθεί το ελαφρυντικό του έντιμου πρότερου βίου. Ο κατηγορούμενος Βικ Σαρέλ κρίθηκε ένοχος ωστόσο του αναγνωρίστηκε το ελαφρυντικό του έντιμου πρότερου βίου.

Το δικαστήριο επέβαλε ποινή ισόβιας φυλάκισης για τον Στεφανάκη για ανθρωποκτονία από πρόθεση με ενδεχόμενο δόλο ενώ η Μαριαλένα καταδικάστηκε σε 5 έτη φυλάκισης με αναστολή για την κατηγορία της ψευδορκίας και της υπόθαλψης εγκληματία. Στην αδελφή της Φαίης επιβλήθηκε ο όρος να εμφανίζεται μια φορά το μήνα στο Αστυνομικό Τμήμα του τόπου διαμονής της. Ο τρίτος κατηγορούμενος Βικ Σαρέλ καταδικάστηκε σε φυλάκιση ενός έτους με αναστολή.



-Τι πρότεινε η Εισαγγελέας
Οπως είπε η εισαγγελέας, «ο Στεφανάκης γοητεύτηκε από τη Μαριαλένα, μια γυναίκα όμορφη και μεγαλύτερη οταν τη γνώρισε σε γυμναστήριο. Ο ισχυρισμός τους οτι γνωρίστηκαν τον Ιανουάριο του 2013 είναι αβάσιμος εξαιτίας της αλληλουχίας των γεγονότων. Οταν η Φαίη και ο Στεφανάκης έγιναν ζευγάρι η Μαριαλένα από προστάτης της αδελφής της έγινε ανταγωνίστρια. Χωρισμένη και χωρίς δουλειά εβλεπε την κατά 9 χρόνια νεότερη αδελφή της να προτιμάται από τον Στεφανάκη και έτσι ξεκίνησε να τη διαβάλλει. Ο Στεφανάκης είπε οτι η Φαίη ήταν η επιλογή του όμως δεν είχε ξεφύγει από την επιρροή της Μαριαλένας και αυτό προκύπτει από τη συχνή τους επικοινωνία.

Τα χτυπηματα που δέχθηκε η Φαίη στο κεφάλι προκάλεσαν ακαριαία τον εγκεφαλικό της θάνατο όμως ο Στεφανάκης δεν αρκέστηκε σε αυτά και τη χτύπησε σε όλο της τη σώμα. Αν τα χτυπήματα που προκάλεσαν τον θάνατο έγινε στο τέλος το κορίτσι θα υπέφερε φρικτά. Το επιχείρημα οτι η Φαίη χτύπησε στον προφυλακτήρα του αυτοκινήτου διαψέυστηκε διότι δεν υπήρχε χτύπημα στο πίσω μέρος του κεφαλιού».



Για τον ισχυρισμό του Στεφανάκη οτι δεν μπορούσε να ελέγξει τη δύναμή του, η εισαγγελέας είπε οτι «αυτο δεν ισχύει και αυτό γιατί ο Στεφανάκης ήταν θιασώτης γυμναστηρίων, έκανε πολεμικες τέχνες και είχε επίγνωση της δύναμής του». Η εισαγγελέας πρόσθεσε πως η δυνατότητα της Φαίης να αμυνθεί στα χτυπήματα ήταν ανύπαρκτη, άλλωστε ο πατέρας του κατηγορούμενου τη χαρακτήρισε μπιμπελό. Επίσης, οπως τόνισε η εισαγγελέας, «προκύπτει οτι ο Στεφανάκης δεν είχε αναπτύξει συναισθηματικό έρωτα για τη Φαίη. Κολακευόταν οτι είχε γίνει το αντικείμενο διένεξης από τις δυο όμορφες αδελφές, είχε αγάπη μόνο για τον εαυτό του. Για την Μαριαλένα από την άλλη ο Στεφανάκης ήταν τρόπαιο στον ανταγωνισμό που είχε με την αδελφή της. Δεν αρκεί μόνο η συγγνώμη της, πρέπει να υπάρξουν πράξεις μεταμέλειας» είπε χαρακτηριστικά η εισαγγελέας.

-Η κατάθεση του δράστη: «Η Μαριαλένα μου την έπεφτε ενώ ήμουν με τη Φαίη»
Μετανοημένος εμφανίστηκε στο δικαστήριο ο Βαγγέλης Στεφανάκης ο οποίος είπε «ζητάω συγγνώμη από τον πατέρα της Φαίης. Δεν το ήθελα. Γνώρισα τη Φαίη μέσω της Μαριαλένας όταν εκείνη δούλευε υποδοχή σε ένα μαγαζί, εγώ είχα βγει για καφέ με την Μαριαλένα. Μου άρεσε η Φαίη και της άρεσα κι εγώ και κάναμε σχέση».

Συνεχίζοντας την κατάθεση του ο Βαγγελης Στεφανάκης είπε ότι «μετά απο λίγο καιρό και ενώ τα είχα με την Φαίη η Μαριαλένα μου ζήτησε να βγούμε γιατί είχε χωρίσει και ήθελε να βγει. Πήγαμε σε ένα μαγαζί στη Νέα Μάκρη όλοι μαζί. Είχα διακρίνει μια διαχυτικότητα από την πλευρά της Μαριαλένας. Οταν κάποια στιγμή η Φαίη σηκώθηκε να πάει σε μια φιλη της και μείναμε οι δύο μας η Μαριαλένα άρχισε να μου λέει κάτι περίεργα τύπου “παμε να φύγουμε, οδήγησε εσύ γιατί έχω πιει και είμαι χάλια”. Πήρα το αμάξι και την πήγα σπίτι της αφού είχε πει στην αδελφή της “να με πάει πάνω ο Βαγγέλης γιατί είμαι χάλια”. Οταν την ανέβασα σπίτι της, η Μαριαλένα έπεσε επάνω μου και με φίλησε και ημουν κι εγώ λίγο μεθυσμένος. Την άλλη μέρα της ειπα να μην πει τίποτα στη Φαίη και με εκθεσει και μου είπε να χαλαρώσω και να βγούμε να τα πούμε. Οταν βρεθήκαμε της είπα οτι είμαι καλά με την Φαιη και από εκεί άρχισαν τα προβλήματα».



Ο Στεφανάκης ισχυρίστηκε πως μοιραίο ρόλο στο ερωτικό τρίγωνο έπαιξε η Μαριαλένα και προσθεσε «μου έλεγε συνέχεια οτι η Φαίη πηγαίνει με παντρεμένους. Είπα στη Φαίη να χωρίσουμε γιατί “δεν κάνω εγώ για εσένα, είμαι μαλάκας”. Της αποκάλυψα οτι μου την έπεσε η αδελφή της και εγώ ενέδωσα. Η Φαίη άρχισε να φωνάζει αλλά εγώ ήμουν ερωτευμένος μαζί της. Μία εβδομάδα μετά με πήρε τηλέφωνο να βρεθούμε για να τα ξαναβρουμε, το ήθελα κι εγώ και έτσι τα βρήκαμε. Απο τη στιγμη της επανασυνδεσης μου με τη Φαίη αρχισε το μαρτυριο μου. Με την Μαριαλένα στο μεταξύ είχαμε και άλλες περιπτύξεις την εβδομάδα που είχα χωρίσει με τη Φαίη. Συνέχιζε τις ίντριγκες και ήθελε να μας χωρίσει. Ηρθε και μου είπε το μοιραίο βραδυ να πάμε σε ένα πάρτυ στη Λούτσα. Της είπα πάρε τις φίλες και τον Σαρέλ και να πάτε να τραβηχτείτε. Τότε άρχισε να μου λέει κάτσε με τη Φαίη που σε κάνει ρεζίλι που γα@@@@@ με παντρεμένους».

Ο κατηγορούμενος κατέθεσε οτι αφού τον είχε φουντώσει, η Μαριαλένα του τηλεφώνησε και «εγώ της είπα να το ξαναδούμε και να μείνουμε φίλοι. Τότε εκείνη εκτός εαυτού άρχισε να με λέει κω@@αρ@@@ και να μου λέει “είσαι με την καρ@@@@ την αδελφή μου” (τη Μαριαλένα δηλαδή). Μου ζήτησε να βρεθούμε και όταν πήγα είδα μια κοπέλα τρελλαμένη, μου έριξε δύο χαστούκια. Μου είπε “κοίτα να δεις, μου τα είπε όλα η αδεφή μου, έχεις πάει πάνω από 10 φορές μαζί της”. Τότε θόλωσα, δεν έβλεπα μπροστά μου. Θυμάμαι οτι της έριξα δυο χαστούκια και μπορεί και δυο μπουνιές, δεν τη κλώτσησα, δε θυμάμαι τίποτα αλλο. Οταν κατάλαβα τι έκανα με έπιασε η ψυχή μου και έβαλα τα κλάματα. Πήρα τον Σαρέλ, του είπα τι έγινε και πήραμε τη Φαίη να την πάμε στο νοσοκομείο. Στο δρόμο όλα τα φανάρια του ελεγα να τα περνάει με κόκκινο».



Οταν ο Στεφανάκης με τον φίλο του και τη χτυπημένη Φαίη έφτασαν στον Ερυθρό Σταυρό και ρώτησαν μια γιατρό τι έχει η Φαίη, «μου απάντησε οτι δεν μπορεί να μου πει και οτι όλες τις πληροφορίες θα τις ελεγε στους συγγενείς. Τι να έκανα; Να έπαιρνα τον πατέρα της Φαίης και να του ελεγα “χτύπησα την κόρη σου;”. Πήρα την Μαριαλένα και της είπα έλα, είναι χτυπημένη η Φαίη. Ηρθε μέχρι την Εθνικη Άμυνα και από εκεί πήγαμε στον Ερυρθό Σταυρό. Τελικά της είπα, κατάφερες να μας χωρίσεις. Εκείνη μου είπε, μη με προδώσεις, εγώ θα είμαι δίπλα σου και θα μιλήσω στον πατέρα μου. Μου ειπε να μην ανηχυχώ και πως δε χρειάζεται να πω τι έχει γίνει μεταξύ μας.

Πήγαινα κατά διαστήματα στο νοσοκομείο για να δω τι κάνει η Φαίη και ξαφνικά έμαθα από την τηλεόραση οτι βγηκε ένταλμα για εμένα. Είπα στη Μαριαλένα να πει την αλήθεια γιατί θα ανοίξει τα μάτια της η Φαίη και θα γίνει της πουτ@@@@ και εκείνη μου είπε “κάτσε να δούμε αν θα τα καταφέρουμε”. Δεν είχα ξανακουμπήσει τη Φαίη, όλα αυτά που ακούω εδώ δε τα γνωρίζω. Ενα μόνο περιστατικό εγινε στη Νέα Μάκρη όταν κάποιος πέρασε και έπιασε τον κώλο της Φαίης. Τότε κι εγώ τσακώθηκα. Μαζί του τι να έλεγα; Μπράβο να έλεγα; Δεν παίρνω ναρκωτικά, ούτε αλκοόλ πίνω, έπαιρνα νόμιμα σκευάσματα για τη γυμναστική μου, όχι αναβολικά» είπε τέλος ο Βαγγέλης Στεφανάκης.



«Θα έδινα τη ζωή μου να τη φέρω πίσω»
Με κλάματα κατέθεσε η Μαριαλένα Μπλάχα. Από την πρώτη στιγμή, εμφανίστηκε μετανιωμένη, υποστηρίζοντας ότι αναγκάστηκε να πει ψέματα στην πρώτη κατάθεσή της υπό τις απειλές του Βαγγέλη Στεφανάκη, ενώ αναφέρθηκε και στο ροζ βίντεο που είχε στα χέρια του ο δολοφόνος της αδερφής της. Ωστόσο, ξεκαθάρισε ότι οι δυο τους είχαν γνωριστεί πριν ο Στεφανάκης κάνει σχέση με τη Φαίη. «Δεν είχαμε παράλληλη σχέση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

«Δεν είχα σκοπό να καλύψω κανένα. Δεν υπήρχε διαμάχη μεταξύ εμένα και της αδελφής μου. Την αγαπούσα πολύ. Θα έδινα τη ζωή μου να τη φέρω πισω. Ακόμη και κάποιο όργανό μου αν ήταν να ζήσει. Έχω ακούσει τερατώδη πράγματα», είπε στο δικαστήριο. Στη συνέχεια αναφέρθηκε στις απειλές που δέχτηκε από τον Βαγγέλη Στεφανάκη για να πει ψέματα: «Ο κατηγορούμενος ερχόταν και με ρώταγε ο ίδιος για την αδελφή μου, έλεγε πως άκουγε διάφορα. Του έλεγα “αν δε σου κάνει φύγε, άστην ήσυχη”. Η πρώτη κατάθεσή μου έγινε κατόπιν πίεσης και απειλής. Ο Στεφανάκης μου είπε να πω ψέμματα. Ότι δεν έγιναν έτσι τα πράγματα και να μην τον δώσω στην αστυνομία. Μου είπε οτι θα με διασύρει με το βίντεο που έχει από το ξενοδοχείο που είχαμε πάει. Μου είπε ότι το δωμάτιο είχε κάμερα και ότι θα με κάνει ρεζίλι. Δεν έγιναν τα περιστατικά που λένε. Σαν άνθρωπος είμαι χαμηλών τόνων, δεν κορόιδευα την αδελφή μου στη δουλειά της».



Αμέσως μετά, η Μαριαλένα Μπλάχα παραδέχτηκε ότι είναι σε πολύ άσχημη ψυχολογική κατάσταση και ακολουθεί φαρμακευτική αγωγή: «Δεν έχω τίποτα αυτή τη στιγμή. Ούτε σπίτι, ούτε δουλειά. Πάσχω από κρίσεις πανικού, παίρνω χάπια. Στο παρελθόν είχα κατάθλιψη. Δεν λέω ψέματα. Θέλω να δικαστώ για αυτά που πρέπει και όχι για αυτά που θέλουν οι άλλοι». Αναφερόμενη στην ημέρα της δολοφονίας της αδερφής της, η Μαριαλένα Μπλάχα τόνισε ότι δεν γνώριζε πως ο Στεφανάκης είχε χτυπήσει τη Φαίη, όταν δέχτηκε το τηλεφώνημά του.

«Δεν τηλεφωνηθήκαμε με τον Στεφανάκη το μοιραίο βράδυ. Με κάλεσε στη Λ. Μεσογείων. Δεν ήξερα ότι είχε χτυπήσει τη Φαίη. Ήταν 5:30 το πρωί. Πήγα γιατί μου το ζήτησε επιτακτικά. Τον γνώρισα πριν κάνει σχέση με τη Φαίη. Δεν είχαμε παράλληλη σχέση. Η αδελφή μου ήταν ατίθασο πλάσμα. Πολλές φορές νευρίαζε πριν της πεις τι ήθελες. Ήθελα να γνωρίζει η Φαίη για μένα και τον Στεφανάκη, το θεώρησα σωστό. Ήθελα να είμαι εντάξει με την αδελφή μου. Δεν εκβίασα ποτέ και δεν απείλησα κανέναν. Η Φαίη ήθελε να είναι μαζί του. Της άρεσε… Πήγα μετά από 24 ώρες στην.αστυνομία και είπα την αλήθεια. Η συναναστροφή μου με τον Στεφανάκη ήταν ήρεμη, δεν.μου έκανε κάποιο κακό. Πριν απ’ όλα αυτά δεν είχα λόγο να τον φοβάμαι. Η Φαίη μου είχε πει ότι τη ζήλευε…».

Ολοκληρώνοντας την κατάθεσή της, η Μαριαλένα Μπλάχα αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε με τον Βαγγέλη Στεφανάκη, όταν της ζήτησε να πει ψέματα στην κατάθεσή της. «Ήμουν ευάλωτη εκείνη την περίοδο. Είχα χωρίσει και δεν είχα δουλειά. Ο Στεφανάκης μού ζήτησε να με δει σε μια καφετέρια για να μάθει τι θα καταθέσω στην αστυνομία. Μου είπε: “Πρόσεξε τι θα πεις στους μπάτσους, γιατί έγώ θα μάθω. Μην πεις τίποτα διαφορετικό”. Δέχομαι ότι συνάντησα τον Σαρέλ και του είπα “νιώθω ότι κάτι κακό θα μου συμβεί”. Του ζήτησα να καταθέσει κι εκείνος τα ίδια».



-Τι κατέθεσε η κολλητή της Φαίης
Η στενή φίλη της Φαίης ανέφερε πως ο κατηγορουμενος είχε απαγορέψει στην 23χρονη να εργάζεται και να βλέπει τους φίλους της καθώς τη ζήλευε παράφορα και συχνά της έκανε σκηνές. Οπως χαρακτηριστικά κατέθεσε η μάρτυρας – κλειδί, λίγες μέρες πριν τον άγριο ξυλοδαρμό που οδήγησε τη Φαίη στο θάνατο το ζευγάρι είχε έναν καυγά γιατί η καλλονή με τα γαλάζια μάτια του είπε οτι θα βγει για φαγητο με μια φιλη της και ο Στεφανάκης της είπε «Θα σου γ… Και δεν θα βγαίνεις έξω για να γνωρίζεις γκόμενους. Δεν θα πας πουθενά!».

Μίλησε επίσης για άλλα δυο περιστατικά πριν το μοιραίο βράδυ όπου είχε δει τη Φαίη να είναι πολύ χτυπημένη. Συγκεκριμένα ανέφερε «τρεις εβδομάδες πριν συμβεί ότι συνέβη, η Φαίη κούτσαινε και είχε μώλωπες στο πρόσωπο. Μου είπε οτι είχε πέσει από τις σκάλες του σπιτιού της ενώ σε μια άλλη φίλη μας είπε οτι έπεσε από τις σκάλες στο σπίτι του Βαγγέλη. Δεν την πίστεψα, όπως δεν πίστεψα οτι δεν είχε συμβεί τίποτα όταν μου είπε πως ήθελε να πάει στο Κέντρο Υγείας στα Σπατα, κατα τη διάρκεια της ίδιας εβδομάδας, γιατί την πονούσε το αυτί της».

Συγκλονιστική είναι η περιγραφή της 20χρονης μάρτυρος σχετικα με το θέαμα που αντίκρισε στο θάλαμο του νοσοκομείου όπου νοσηλευόταν η Φαίη διασωληνωμένη λίγες ώρες μετά τον ξυλοδαρμό της. «Ηταν μόνη της. Το πρόσωπο της γεμάτο αίματα και γρατζουνιες. Τα ματια της κλειστά με γάζες και πρησμένα. Απο τη μύτη της έτρεχε αίμα, όπως αίμα είχε και ανάμεσα στα δάκτυλα της. Οταν τη μεταφέραμε στην ιδιωτική κλινική, με φώναξε στο γραφείο του ο διευθυντής της ΜΕΘ και μας είπε πως ο άνθρωπος που τη χτύπησε ήταν επαγγελματίας και πως τα χτυπήματα έγιναν με τέτοιο τρόπο που ήταν ολοφάνερο πως ήθελε να τη σκοτώσει. Μας είπε οτι η Φαίη ήταν κλινικά νεκρή και πως θα ήταν θαύμα εαν θα γλιτωνε».



Αποκαλυπτική ειναι η κατάθεση της φίλης της Φαίης σχετικά με τη σχέση του ζευγαριού αλλά και για τον ρόλο της Μαριαλένας. Συγκεκριμένα η μάρτυς υποστήριξε «η Φαίη είχε δει τον κατηγορούμενο αρχικά στην καφετέρια που εργαζόταν και προσφέρθηκε η Μαριαλένα να της τον γνωρίσει και να κάνει το προξενιό. Τις πρώτες ημέρες η Φαίη ήταν ενθουσιασμένη, αλλα όχι ερωτευμένη. Τότε είχε πει στη φίλη της πως σκόπευε να φύγει με τον Βαγγέλη για να δουλέψουν κ να ζήσουν στο Ηράκλειο.

Οι συχνές συναναστροφες όμως του Στεφανάκη με την Μαριαλενα κίνησαν υποψίες στη Φαίη και άρχισε να παρακολουθει τις κινήσεις της αδελφής της. Ενα βραδυ μάλιστα τη συνέλαβε να λέει ψέμματα πως θα πάει σινεμά ενω πήγε στο σπίτι του Βαγγέλη και για να δικαιολογηθεί είπε οτι το έκανε γιατί κάποιος αποπειράθηκε να τη βιάσει. Τοτε έμαθε η Φαίη οτι πριν ο Στεφανάκης τα είχε με τη Μαριαλένα και άλλαξε η συμπεριφορά της Φαίης προς την αδελφή της».

Η φίλη της Φαίης κατέθεσε πως η Μαριαλένα συκοφαντουσε τη Φαίη στον Στεφανάκη και πως δημιούργουσε εντάσεις προκειμένου το ζευγάρι να μαλώσει. Οπως χαρακτηριστικά είπε «η Μαριαλένα ζήταγε από τον Στεφανάκη να αφήσει τη Φαίη και να πάνε κάπου μακριά να ζήσουν τον ερωτά τους αλλιώς θα αυτοκονούσε και θα κατηγορούσε εκείνον. Εγώ πιστεύω οτι όλα τα έκαναν μαζί είπε η μάρτυρας – κλειδί για τον Στεφανάκη και την αδελφή της Φαίης. Ελεγε επίσης στον Στεφανάκη πως η Φαίη βγαίνει με τον έναν και με τον άλλον, με παντρεμένους, πως είναι τρελλή και πως παίρνει ψυχοφάρμακα».



Πρόσθεσε ακόμη «οτι σύμφωνα με τα όσα είπε στενή φίλη της Μαριαλένας, εκείνη σκόπευε να βάλει μπράβους να δείρουν την Φαίη και σκόπευε να στείλει εναν ηθοποιό στο μαγαζί που δουλευε η 23χρονη καλλονή για να παγιδεψει την κοπέλα οτι τάχα έχουν δεσμό προκειμένου να ζηλέψει ο Στεφανάκης». Η μάρτυρας χαρακτήρισε επίσης υποκριτική τη στάση της Μαριαλένας μετά τον ξυλοδαρμό της Φαίης λέγοντας ότι «φαινόταν οτι έπαιζε θέατρο. Ενώ την έψαχνα όλο το Σάββατο να έρθει στο νοσοκομείο και μας έλεγε οτι δεν μπορεί γιατί δεν ένιωθε καλά, μας πήρε ξημερώματα Κυριακής κλαιγοντας και ζητώντας να την πάμε να δει τη Φαίη, αμέσως. Σε όλη τη διαδρομή έκανε κάτι σπαστικά, έκλαιγε και σταματούσε, έκανε πως λιποθυμά και συνερχόταν αμέσως».

Για τον κατηγορούμενο Βαγγέλη Στεφανάκη η φίλη της Φαίης υποστήριξε «ήρθε στον Ερυθρο Σταύρο τις δυο πρώτες ημέρες και από τότε δεν τον ξανά είδαμε. Μάθαμε οτι ήταν υπαίτιος για τον ξυλοδαρμό δυο μερες μετά το συμβάν όταν εκδόθηκε το ένταλμα σύλληψης απλό την αστυνομία. Στο νοσοκομείο έδειχνε συγχυσμένος αλλά οχι συντετριμμένος. Τον άκουσαν δυο φορές να μιλά στο τηλέφωνο. Η μία ήταν όταν τον πήραν τηλέφωνο απο το ΑΤ της Νέας Μάκρης και του ζήτησαν να πάει για κατάθεση και η δευτερη όταν τον πήρε η Μαριαλένα και άκουσε τον Στεφανάκη να της λέει “Μάνια αν κλείσει το τηλέφωνο θα ανοιξω το στόμα μου και θα τα πω όλα”».



-Καταπέλτης ο πατέρας για την Μαριαλένα
Ο πατέρας, Αντώνης Μπλάχας, κατάθεσε πρώτος και σκιαγράφησε με σοκαριστικό τρόπο τη συμπεριφορά της μεγάλης του κόρης. «Μου είπε ότι την εκβίαζε ο Στεφανάκης. Οταν την κάλεσαν δεύτερη φορά στην αστυνομία, τη ρώτησα γιατί έγινε αυτό και τότε μου το είπε χωρίς λεπτομέρειες. Εχουμε ψυχρές σχέσεις γιατί κατάλαβα ότι κάποια σχέση είχε με τον θάνατο της Φαίης […] Εβαλα δικηγόρο να φύγει από το σπίτι, πριν εκτελεστεί όμως η απόφαση.

Δεν συμπαραστάθηκε ούτε σε μένα, ούτε στη μητέρα της για τον θάνατο της αδερφής της. Στα σαράντα της αδερφής της είχε πάει σε εκδήλωση καλλιστείων σκύλων. Από τον Αύγουστο έχω να μιλήσω με την κόρη μου, δεν μιλάει με κανέναν συγγενή […] Ο Στεφανάκης είχε μείνει ένα βράδυ στο σπίτι της μεγάλης μου κόρης και η Φαίη μου είπε ότι η Μαρία – Ελένη προσπαθούσε να τους τα χαλάσει […] Οι φίλες της Φαίης ήταν συνεχώς στο νοσοκομείο. Η αδελφή της τις περισσότερες φορές συνοδευόταν από κάποιον στο νοσοκομείο. Φοβόντουσαν να την αφήσουν μόνη της, μήπως της κάνει κάποιο κακό. Ακουσα από τις φίλες της μετά τον θάνατο της Φαίης, ότι η μεγάλη μου κόρη ήθελε να βάλει μπράβους να τη δείρουν…».

Στις 20 Φεβρουαρίου ξεκινά η εκδίκαση της υπόθεσης σε δεύτερο βαθμό, στο Εφετείο Αθηνών…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου