Τετάρτη, Απριλίου 19, 2017

Από τη φυλακή στο… Super Paradise στη Μύκονο με το νόμο Παρασκευόπουλου! [εικόνες]



ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ ΒΕΡΓΗΣ

Στην παραλία Super Paradise της Μυκόνου βρέθηκε το Πάσχα ο Δημοσθένης Βεργής, συνοδευόμενος από τη σύζυγό του, Σβετλάνα....

Ο ιδρυτής και αρχηγός του κόμματος Έλληνες Οικολόγοι, ο οποίος το 2014 καταδικάστηκε σε 37 χρόνια φυλάκιση για καταπάτηση χιλιάδων στρεμμάτων κοντά στη λίμνη του Μαραθώνα, αποφυλακίστηκε πρόσφατα κάνοντας χρήση του νόμου Παρασκευόπουλου, για λόγους υγείας και πλέον είναι ελεύθερος στο σπίτι του στο κέντρο της Αθήνας.

«Βγήκα από τη φυλακή με το νόμο Παρασκευόπουλου. Η ευτυχία μου δεν περιγράφεται, αλλά η υγεία μου είναι χειρότερα από ποτέ» λέει στην εφημερίδα Espresso.

«Όταν βγήκα από τη φυλακή είχα λοίμωξη του αναπνευστικού. Αυτές τις μέρες είμαι λίγο καλύτερα, αλλά προσέχω» λέει.

Αν και ο ίδιος αρνείται να μιλήσει για το διάστημα που παρέμεινε στις φυλακές, αρκείται να πει πως δεχόταν συγχαρητήρια για το ήθος της γυναίκας του. «Ήταν η πιο κυρία από όλες αυτές που έρχονταν στα επισκεπτήρια. Όλοι είχαν να το λένε για τη σύζυγό μου. Είμαι ο πιο τυχερός άντρας στον κόσμο που τη γνώρισα και την έχω στο πλευρό μου».



Πηγή φωτό Espresso

Η Σβετλάνα Λισαγκόρ-Βεργή είναι η επί 13 χρόνια σύζυγος του Δημοσθένη Βεργή, του Προέδρου των Οικολόγων Ελλάδος.







Πηγή: Από τη φυλακή στο… Super Paradise στη Μύκονο με το νόμο Παρασκευόπουλου! [εικόνες] | iefimerida.grhttp://www.iefimerida.gr/news/332026/apo-ti-fylaki-sto-super-paradise-sti-mykono-me-nomo-paraskeyopoyloy-eikones#ixzz4egGnRBm8

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου