Κυριακή, Φεβρουαρίου 25, 2018

Ο εξωφρενικός δεκάλογος του Άλμπερτ Αϊνστάιν για την ιδανική γυναίκα



Από την Μανταλένα Μαρία Διαμαντή

Ο Αϊνστάιν ήταν ένας τεράστιος επιστήμονας. Κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει την...
ευφυία του θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας, του σπουδαιότερου επιστήμονα του 20ου αιώνα και ίσως όλων των εποχών... Βραβεύτηκε με το βραβείο Νόμπελ Φυσικής το 1921, εξεδωσε περισσότερες από 300 επιστημονικές δημοσιεύσεις και 150 συγγράμματα για το ευρύ κοινό. Με τις ανακαλύψεις του σχετικά με τη φύση του χώρου και του χρόνου, αποτελεί μέχρι και σήμερα αντικείμενο της επιστημονικής έρευνας σε φυσική, κοσμολογία, μαθηματικά.

Ο άνθρωπος που άνοιξε νέους δρόμους για την αντίληψη του κόσμου...

Μια τέτοια ιδιοφυία, λοιπόν, θα περίμενε κανείς ότι θα είχε επιτυχία σε όλους τους τομείς της ζωής του. Και όμως...η πραγματικότητα απέχει κατά πολύ στην προσωπική του ζωή. Γιατί; Ο Άινσταιν θεωρείται ότι ήταν ένας αποτυχημένος σύζυγος. Αυτό αναφέρεται στο βιβλίο Einstein: His Life and Universe- Αϊνστάιν: Η ζωή του και το Σύμπαν, του Walter Isaacson.. Σε αυτό περιγράφει πως ο τόσο λαμπρός επιστήμονας δεν θα κέρδιζε ποτέ στην προσπάθει να διατηρεί μιας αρμονική προσωπική ζωή.

Σύμφωνα, μάλιστα, με τη Βρετανική Daily Mail, ο σπουδαίος επιστήμονας ήταν τόσο πραγματιστής στα θέματα του έρωτα, που όταν είδε πως ο γάμος του με την πρώτη σύζυγό του Mileva Maric όδευε προς κατάρρευση, δημιούργησε μία λίστα απαιτήσεων.

Η συγκεκριμένη λίστα γράφτηκε το 1914-μετά από 11 χρόνια έγγαμου βίου.

Οι απαιτήσεις του... εξωφρενικές... Και τί δεν της ζητούσε...

Ανάμεσα σε όλα, της ζητούσε να μην τη συνοδεύει αλλά και να τον υπακούει σε ό,τι της λέει. Η σύζυγός του, τελικά, αποδέχθηκε τα αιτήματά του... Βέβαια, δεν άντεξε για πολύ... Λίγους μήνες αργότερα, τον εγκατέλειψε στο Βερολίνο παίρνοντας μαζί τους δύο γιους τους. Αναρωτιέμαι ποια φυσιολογική γυναίκαι θα μπορούσε να ανεχτεί τη συμβίωση με ένα σύζυγο που έχει τέτοιες τεράστιες απαιτήσεις δίχως να προσφέρει τίποτα... Ο εαυτός του και μόνο έχει νόημα για εκείνον σε αυτόν τον γάμο... Για του λόγου το αληθές όμως, ας δούμε τί λέει η περιβόητη λίστα των απαιτήσεων του Αϊνστάιν:

Θα φροντίζεις ώστε:

1.να μου παρέχεις τρία γεύματα στο δωμάτιό μου

2.τα ρούχα μου να έχουν μία τάξη

3.η κρεβατοκάμαρα και το γραφείο μου να είναι καθαρά και ιδιαίτερα το γραφείο μου να είναι μόνο για τη δική μου προσωπική χρήση.

4.Θα παραιτηθείς απ’ όλες τις προσωπικές σχέσεις μαζί μου εφόσον δεν είναι απολύτως απαραίτητες για κοινωνικούς λόγους. Ειδικότερα, θα παραιτηθείς από:

5.να βγαίνω έξω ή να ταξιδεύω μαζί σου.

6.να κάθομαι σπίτι μαζί σου

Θα υπακούς στα ακόλουθα όσον αφορά στη σχέση σου μαζί μου

7.δεν θα περιμένεις καμία οικειότητα από εμένα ούτε θα με κατηγορείς με οποιονδήποτε τρόπο.

8.θα φύγεις από την κρεβατοκάμαρα ή το γραφείο μου αμέσως χωρίς διαμαρτυρία αν το ζητήσω

9.θα σταματάς να μου μιλάς εφόσον το ζητήσω


10.Θα προσέχεις να μην με υποτιμάς μπροστά στα παιδιά είτε με λόγια είτε με τη συμπεριφορά σου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου