Τρίτη, Μαρτίου 20, 2018

Αυτό είναι το πραγματικό όνομα της Ελένης Φουρέιρα (video)





Συνέντευξη παραχώρησε η Ελένη Φουρέιρα λίγο πριν διαγωνισθεί για λογαριασμό της Κύπρου στη φετινή Eurovision. Η γνωστή τραγουδίστρια μίλησε μεταξύ άλλων στην καταγωγή της και το πραγματικό της όνομα...

Όσον αφορά το ότι δεν αποκάλυψε το πραγματικό της όνομα, την περίοδο που ξεκίνησε ως μέλος των Mystique, τόνισε: ‘«Αποφασίσαμε τότε με τους ανθρώπους μου να μην πούμε ότι είμαι από την Αλβανία, μήπως ο κόσμος δει και αγαπήσει την Ελένη Φουρέιρα για αυτό που είναι’».

Πρόσθεσε δε: «‘Ναι ήταν λάθος, αλλά αν γυρνούσα τον χρόνο πίσω δεν ξέρω αν θα έκανα κάτι διαφορετικό». ‘«Το όνομα με το οποίο γεννήθηκα είναι το Εντέλα. Το Φουρέιρα είναι η ρίζα του επιθέτου μου που είναι Φουρεράι, γιατί στην Αλβανία οποιοδήποτε επίθετο παίρνει ένα ”ι’», ανέφερε.

«Πάντα ήμουν περήφανη που ήμουν από την Αλβανία», κατέληξε η τραγουδίστρια μίλησε και για τα δύσκολα παιδικά της χρόνια λέγοντας πως «πολλές φορές είχαμε πάρει πράγματα από τα σκουπίδια, όπως έπιπλα».

Βίντεο: ΑΝΤ1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου