Τετάρτη, Απριλίου 25, 2018

«Γέννησα στην μπανιέρα και πέταξα το μωρό» – Σοκάρει η ομολογία της 22χρονης (video)





Γέννησε στην μπανιέρα του σπιτιού της και έκοψε τον ομφάλιο λώρο με ψαλίδι
Το έκρυβε για εννέα μήνες ακόμα και από τη μητέρα της η οποία κάλεσε την αστυνομία όταν είδε το νεκρό βρέφος στον ακάλυπτο
Σοκάρουν τα λόγια της φοιτήτριας...

Εξιχνιάστηκε η πολύκροτη υπόθεση με το νεκρό βρέφος που εντοπίστηκε, το περασμένο Σάββατο, σε ακάλυπτο χώρο πολυκατοικίας, στη Νέα Σμύρνη. Μητέρα είναι μια φοιτήτρια η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες του ΑΠΕ – ΜΠΕ από αστυνομικές πηγές, ομολόγησε ενώ ανακρινόταν.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, η κοπέλα, που κατοικεί στη Νέα Σμύρνη, είχε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη, την οποία προσπάθησε να αποκρύψει από τους οικείους της.



Η νεαρή προσήχθη στην ΓΑΔΑ όπου ομολόγησε, ενώ ταυτοποιήθηκε ότι είναι η μητέρα του άτυχου βρέφους.

Η φοιτήτρια, έπειτα από την εξέτασή της από αστυνομικούς, διακομίστηκε σε νοσοκομείο όπου και νοσηλεύεται, ενώ τις επόμενες ώρες αναμένεται να εκδοθεί ένταλμα σύλληψης σε βάρος της και στη συνέχεια θα ακολουθήσουν οι νόμιμες διαδικασίες.

Σοκάρει η ομολογία της

«Γέννησα στη μπανιέρα του σπιτιού μου, μόνη μου και έκοψα τον ομφάλιο λώρο με ένα ψαλίδι. Το μόνο που με ενδιέφερε εκείνη τη στιγμή ήταν να μην βρει η μητέρα μου το μωρό στο σπίτι. Έπρεπε να κρύψω ότι γέννησα, όπως της είχα κρύψει και την εγκυμοσύνη, έπρεπε να εξαφανίσω το μωρό. Άνοιξα το παράθυρο και το πέταξα έξω…», είπε.

Σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, η νεαρή υποστήριξε ότι είχε μια ανεπιθύμητη εγκυμοσύνη που την κρατούσε κρυφή από όλους και πως το βράδυ της Παρασκευής γέννησε το αγοράκι βάρους περίπου 3,5 κιλών στη μπανιέρα του σπιτιού της μόνη της σε κατάσταση πανικού.

Μάλιστα, είπε πως κανένας δεν κατάλαβε το παραμικρό γιατί έκοψε με ψαλίδι τον ομφάλιο λώρο και στη συνεχεία τύλιξε το βρέφος με ένα σεντόνι, το έβαλε σε μια ροζ σακούλα και το πέταξε στον ακάλυπτο.

«Είχα μείνει έγκυος από έναν συμφοιτητή μου στη Καλαμάτα. Όταν του είπα ότι περίμενα παιδί εκείνος εξαφανίστηκε. Έμεινα μόνη μου. Και έγκυος και μόνη. Δεν είπα τίποτα σε κανέναν από την οικογένειά μου. Η μητέρα μου και ο πατέρας μου είχαν χωρίσει και εγώ διέμενα στο ίδιο σπίτι με τη μητέρα μου. Φρόντισα να φοράω μακριές μπλούζες και γενικά φαρδιά ρούχα ώστε να μην καταλάβει κανένας το παραμικρό. Προσπαθούσα να μην αλλάξω τίποτα από τη συμπεριφορά μου για να μην υποπτευθεί κανένας το παραμικρό. Είχα καταφέρει να το κρύψω από όλους. Και φυσικά, προπαντός από τη μητέρα μου. Την ημέρα εκείνη, θυμάμαι ότι με έπιασαν οι πόνοι δυνατά. Μπήκα στο μπάνιο και όταν γέννησα με έπιασε πανικός να εξαφανίσω το μωρό να μην το βρει η μητέρα μου. Και αυτό έκανα. Εκείνη τη στιγμή δεν μπορούσα να σκεφτώ κάτι άλλο. Όλες αυτές τις ημέρες έβλεπα τι γινόταν αλλά ήλπιζα ότι δεν θα με έβρισκε η αστυνομία, ότι δεν θα έφταναν ποτέ σε μένα», είπε στην Αστυνομία.

Έκρυβε την εγκυμοσύνη ακόμα και με τη μητέρα της

Η 22χρονη είχε κρύψει την εγκυμοσύνη της ακόμη και από την ίδια της την μητέρα. Λόγω των παραπανίσιων κιλών, φορούσε φαρδιά ρούχα που δεν έκαναν αντιληπτή την εγκυμοσύνη της. To μεσημέρι της Παρασκευής, την έπιασαν οι πόνοι του τοκετού.

Γέννησε μέσα στη μπανιέρα του σπιτιού της και πέταξε το βρέφος στον ακάλυπτο χώρο, πάνω στο δίχτυ-τέντα.

Οι αστυνομικοί, στο πλαίσιο των τελευταίων ερευνών, είχαν εντοπίσει κάποιες «απουσίες» ενοίκων πολυκατοικιών και είχαν εξετάσει υλικό από κάμερες ασφαλείας καταστημάτων και οικιών της περιοχής σε μία προσπάθεια εντοπισμού ύποπτων κινήσεων ατόμων το επίμαχο χρονικό διάστημα, όπως και κάδους απορριμμάτων της περιοχής, χωρίς να έχουν κάποιο αποτέλεσμα.

Το πιθανότερο αίτιο θανάτου, σύμφωνα με τα πρώτα ευρήματα της ιατροδικαστού, είναι η ασιτία, η έλλειψη φροντίδας τις πρώτες στιγμές της ζωής του, το βραδινό κρύο και οι κακουχίες. Το βρέφος δεν είχε εξωτερικές κακώσεις κάτι που έκανε τους αστυνομικούς- από την πρώτη στιγμή- να εκτιμούν πως αφέθηκε ζωντανό πάνω στο δίχτυ-τέντα, που είχε απόσταση 2,5 μέτρων από το έδαφος, είτε μετά από την πτώση του, έκανε… τραμπολίνο πάνω σε αυτό χωρίς να προκληθούν θανατηφόρα τραύματα.




Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/gennise-stin-mpaniera-i-22chroni-kai-petaxe-to-vrefos-apo-to-mpalkoni-i-mitera-tis-kalese-tin-astynomia/#ixzz5DfV2Ndnk

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου