Πέμπτη, Απριλίου 26, 2018

«Ήταν σε πανικό», λέει ο δικηγόρος της 22χρονης – Η αποκαλυπτική ομολογία της (video)





Ανατριχιαστικές αποκαλύψεις για την 22χρονη που πέταξε το νεογέννητο μωρό της από το μπαλκόνι
«Ήταν σε πανικό» λέει ο δικηγόρος της
Η σοκαριστική ομολογία της

Νέα ανατριχιαστικά στοιχεία στην πρωτοφανή υπόθεση με τη μητέρα που πέταξε το βρέφος στον ακάλυπτο χώρο πολυκατοικίας στη Νέα Σμύρνη έρχονται στο φως της δημοσιότητας...


Η 22χρονη, η οποία κατηγορείται για παιδοκτονία και αναμένεται να οδηγηθεί στον εισαγγελέα την Παρασκευή, ομολόγησε το έγκλημα στην ΕΛ.ΑΣ. την ίδια ώρα που όπως αποδεικνύεται, με μηνύματά της σε φίλες της τούςέλεγε ότι γέννησε και «ξεφούσκωσε», χωρίς ωστόσο να την πιστεύει κανείς.

«Το περίεργο είναι ότι ήταν τελείως άνετη, δηλαδή μετά που μου είπε ότι γέννησε, μου έστειλε μια φωτογραφία της και μου κάνει ”δεν μπορείς να πεις έχω ξεφουσκώσει”. Δηλαδή ξέρεις πόσο ειρωνικό και της απάντησα και εγώ μετά με ειρωνεία. Γιατί ουσιαστικά δεν ήξερα αν είναι αλήθεια αυτά που μου έλεγε ή όχι», τόνισε η φίλη της.

«Κοίτα θα το πάρεις ήρεμα όμως. Δεν πήγα σχολή γιατί πόναγα. Πήγα στον γιατρό και ήμουν έγκυος τελικά. Κι επειδή ανησύχησα με κράτησε και γέννησα. Της είπα να το δώσουν γιατί δεν θα μπορούσα να το μεγαλώσω. Η μάνα μου δεν ήξερε τίποτα. Πόσα εγκεφαλικά έπαθες; Μόνο εγώ τα κάνω αυτά μέσα σε μία μέρα. Είσαι η μόνη που το ξέρει. Ζεις; Έχω ακόμα λίγη αιμορραγία για αυτό δεν μπορώ να βγω σήμερα. Να βγούμε αύριο. Ξεφούσκωσα δεν μπορείς να πεις», έγραψε στη φίλη της η 22χρονη μητέρα.

Ήταν σε πανικό λέει ο δικηγόρος της

Μιλώντας στον ANT1 και την πρωινή εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα», ο Α. Αλεξιάδης, τόνισε ότι, «αν είχε μιλήσει η κοπέλα, θα είχε αποφευχθεί η πράξη», ενώ έκανε λόγο για μια «παράλογη πράξη».

Δικαιολογώντας ωστόσο τη φοιτήτρια έκανε λόγο για επιλόχεια κατάθλιψη και έλλειψη λογικής. «Δεν είχε μιλήσει σε κανέναν, το είχε περάσει όλο αυτό μόνη της», είπε ο δικηγόρος αναφερόμενος στην περίοδο της κύησης της νεαρής.

Περιγράφοντας τη στιγμή της αποτρόπαιης πράξης την έπιασε πανικός, είπε πως «δεν υπήρχε λογική, το είχε χάσει, ήταν σε πανικό επειδή σε λίγο θα επέστρεφε η μητέρα της από τη δουλειά».

Ο ίδιος επιμένει να χαρακτηρίζει «παιδί» την 22χρονη, ενώ τόνισε πως «υπάρχουν παιδιά που λόγω των δικών τους προβλημάτων, ξεπερνούν τη λογική και προχωρούν σε τέτοιες ενέργειες». Σημείωσε ακόμη ότι, πρόκειται για μια κλασσική ελληνική οικογένεια με «μία μητέρα που υπεραγαπά το παιδί της, έναν πατέρα που υπεραγαπά το παιδί του».

Η 22χρονη παραμένει φρουρούμενη στο Νοσοκομείο «Αλεξάνδρα» και μετά την προθεσμία που ζήτησε και έλαβε, αναμένεται να απολογηθεί την Παρασκευή.







Η ομολογία της 22χρονης μητέρας

«…Φοιτούσα σε ένα ΤΕΙ στην Καλαμάτα. Εκεί γνώρισα έναν συνομήλικό μου και είχαμε σχέση. Κάποια μέρα ανακάλυψα ότι είμαι έγκυος. Του το ανακοίνωσα και εκείνος πρότεινε να κάνω έκτρωση. Εγώ δεν ήθελα κι εκείνος με παράτησε.

Επέστρεψα στην Αθήνα, στο σπίτι με τη μητέρα μου, αλλά δεν ήθελα να της το πω. Ντρεπόμουν. Φορούσα ριχτά ρούχα για να καλύπτω την εγκυμοσύνη. Όταν προχώρησε η κύηση αποφάσισα ότι δεν μπορώ να το κρατήσω αλλά ήταν αργά για έκτρωση.

Όταν έλειπε η μητέρα μου από το σπίτι με έπιασαν οι πόνοι. Πήγα στην μπανιέρα και γέννησα. Μόνη μου με ένα ψαλίδι έκοψα τον ομφάλιο λώρο. Φοβόμουν τι θα έλεγε η μητέρα μου και ο κόσμος. Ήξερα ότι η μητέρα μου θα επιστρέψει. Δεν ήθελα να με δει με το μωρό.

Δεν ήξερα τι να κάνω. Το τύλιξα με ένα σεντόνι και το έβαλα σε μία νάυλον σακούλα. Το πέταξα από την μπαλκονόπορτα. Αμέσως μετά καθάρισα όσο καλύτερα μπορούσα το μπάνιο και πέταξα τον πλακούντα στη λεκάνη».



Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/itan-se-paniko-leei-o-dikigoros-tis-22chronis-i-apokalyptiki-omologia-tis/#ixzz5DlLXauBZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου