Κυριακή, Μαΐου 20, 2018

Το άγνωστο τηλεφώνημα Μαστοράκη-Κουρή που ανέτρεψε τα δεδομένα της ιδιωτικής τηλεόρασης! kalinda


«Τον Γιώργο μου τον είχε γνωρίσει ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος την δεκαετία του 1970, όταν ήθελε να βγάλει μια free press εφημερίδα. Ως τρελός Κεφαλλονίτης, μπορεί να στολιστεί από όλα τα δυσμενή σχόλια που θα μπορούσε κανείς να εφεύρει στην ελληνική γλώσσα, αλλά ταυτόχρονα αν θέλεις να είσαι απόλυτα ειλικρινής με το όνομα και την προσωπικότητά του, θα μπορούσες να του αναγνωρίσεις μερικα πράγματα. Τον καιρό που ημουν με τον ΑΝΤ1, είχε μια σκανδαλοθηρική εφημερίδα, την Star, η οποία με εβριζεστα πρωτοσέλιδά της με φανταστικά σενάρια για την ερωτική μου ζωή, αλλά και την επαγγελματική.

Όταν λοιπόν έφυγα από τον ΑΝΤ1, ο πρώτος που με πήρε ήταν ο Γιώργος Κουρής. Μόλις με ειδοποίησε η τηλεφωνήτρια πως με ζητά, γύρισε το μάτι μου. Τον καθύβρισα στο τηλέφωνο και εκείνος μου απάντησε με την χαρακτηριστική του φωνή ‘’Να σου δειξω δελτια του πρακτορειου,κάθε φορά που σε βρίζω στην πρώτη σελίδα, ανεβαίνει η κυκλοφορία’’. Έμεινα κάγκελο, δεν ήξερα τι να του απαντήσω. Για να μην στα πολυλογώ επί μήνες, με κυνηγησε.

Τελικά, μου γνώρισε τον Θόδωρο Βαρδινογιάννη και κάναμε το Star, ενώ κάποια στιγμή μου είπε και το απόσταγμα της σοφίας του. «Νίκο, σε αυτή την κωλοδουλειά που κάνουμε, μονίμως θα ανησυχείς μήπως σε ρίξουν. Με εμένα, δεν χρειάζεται να ανησυχείς, γιατί ξέρεις πως θα σε ρίξω στα σίγουρα!». Παραιτήθηκα από το Star τρεις φορές εξαιτίας του. Παρόλα, όμως τα εμπόδια, μας εμεινε τελικά ενα ειδος παραξενης φιλίας. Μάλιστα πριν από οκτώ χρόνια με πήρε τηλέφωνο και μου είπε πως σκοπευει να κάνει κανάλι, εφημερίδα, site και έψαχνε όνομα. Τότε του είπα «Γιώργο θα το βγάλεις Kontra με το σλόγκαν ‘’Κόντρα σε όλους, κόντρα σε όλα’’. Κλείσαμε το τηλέφωνο και την επόμενη κιόλας μέρα είχε βγει διαφήμιση με τον τίτλο και το σλόγκαν που του είπα», αποκαλύπτει στο People o «νονός» Νίκος Μαστοράκης. «Ο Γιώργος είχε μια πλευρά καθαρά ρωμαίικη. Αν όμως με ρωτούσες, αν η Ελλάδα χρειάζεται έναν άλλο Γιώργο Κουρή, θα σου απαντούσα κατηγορηματικά όχι».

Απο συνεντευξη του Νίκου Μαστοράκη στον Μαρινο Βυθουλκα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου