Τρίτη, Μαΐου 22, 2018

«Έσφαξα τη γυναίκα μου γιατί τη ζήλευα», παραδέχτηκε ο συζυγοκτόνος των Τρικάλων (video)





Μαχαίρωσε επανειλημμένα τη σύζυγό του στην κοιλιά, στα πλευρά και άλλα σημεία του σώματός της
«Ζήλευα τη γυναίκα μου. Την είχα προειδοποιήσει αρκετές φορές ότι θα τη σκοτώσω. Μετάνιωσα γι’ αυτό που έκανα μόνο για τα παιδιά μου», φέρεται να τόνισε στις Αρχές
«Με προβληματίζει τι γνώμη θα σχηματίσουν τα παιδιά μου για εμένα. Ήξερα ότι ήταν στο διπλανό δωμάτιο τα παιδιά αλλά δεν ξέρω εάν αντιλήφθηκαν την πράξη μου», κατέληξε,,,

Έχοντας μόνο τον συνήγορό του στο πλευρό του, ο 50χρονος συζυγοκτόνος των Τρικάλων, πέρασε το κατώφλι του γραφείου του ανακριτή, λίγες ώρες αφότου κατέσφαξε την ίδια του τη σύζυγο μέσα στην κρεβατοκάμαρα του σπιτιού τους στο Μεγαλοχώριμπροστά στα μάτια των παιδιών, της 14χρονης κόρης τους και του 4χρονου αγοριού.

«Τη σκότωσα επειδή ζήλευα»

Όπως μετέδωσαν τα τοπικά μέσα ο 52χρονος μαχαίρωσε επανειλημμένα το θύμα στην κοιλιά, στα πλευρά και σε άλλα σημεία του σώματός της.

Σύμφωνα με πληροφορίες μετά το συμβάν ο δράστης πήρε το αυτοκίνητο και έφυγε ειδοποιώντας την Αστυνομία για την πράξη του. Τον συνέλαβαν κοντά στο γήπεδο του χωριού.

«Ζήλευα τη γυναίκα μου. Την είχα προειδοποιήσει αρκετές φορές ότι θα τη σκοτώσω. Μετάνιωσα γι’ αυτό που έκανα μόνο για τα παιδιά μου. Με προβληματίζει τι γνώμη θα σχηματίσουν τα παιδιά μου για εμένα. Ήξερα ότι ήταν στο διπλανό δωμάτιο τα παιδιά αλλά δεν ξέρω εάν αντιλήφθηκαν την πράξη μου», φέρεται να είπε στις Αρχές και συνέχισε λέγοντας: «Με μείωσε ως άτομο και ως οικογενειάρχη. Θόλωσα. Σκοτείνιασα. Δεν κατάλαβα τίποτα…Χάθηκα».

«Θέμα χρόνου να τη σκοτώσει»

Σύμφωνα με το Star, ανάμεσα στο ζευγάρι προηγήθηκε έντονος καυγάς, Ο 50χρονος άρπαξε το μαχαίρι και άρχισε να τη χτυπά στην κοιλιά και τα πλευρά.

Επτά ήταν τα θανατηφόρα τραύματα της 45χρονης γυναίκας σύμφωνα με την ιατροδικαστή.

«Ήταν θέμα χρόνου να τη σκοτώσει», λένε οι γείτονες. Την είχε απειλήσει ξανά στο παρελθόν.

Η τραγική ειρωνεία με τα ασφαλιστικά

Η οικογένεια έχει και μία 21χρονη κόρη, η οποία είναι παντρεμένη. Ο πεθερός της 21χρονης στον οποίο έχουν μεταφερθεί τα παιδιά μετά την οικογενειακή τραγωδία, εξιστορεί τι συνέβαινε με το ζευγάρι και τα προβλήματα που είχαν.

Σύμφωνα με τη μαρτυρία, το θύμα είχε κάνει ασφαλιστικά μέτρα πριν λίγες μέρες στον άντρα της και δολοφόνο, καθώς οι καβγάδες ήταν συχνοί και κατέληγαν σε ξυλοδαρμό. «Τη ζήλευε υπερβολικά και χωρίς λόγο», λέει στην κάμερα.






Με πληροφορίες από Star



Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/ellada/esfaxa-ti-gynaika-moy-giati-ti-zileya-paradechtike-o-syzygoktonos-ton-trikalon-video/#ixzz5GG5Qz5JY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου