Παρασκευή, Ιουλίου 20, 2018

Έκοψε το μόριό του γιατί δεν ταίριαζε με τα… τατουάζ του (εικόνες)





Σε ηλικία 12 ετών διαγνώστηκε με καρκίνο ενώ ήδη έπασχε από αλμπινισμό. Έτσι, για να καταπολεμήσει την κατάθλιψη ξεκίνησε να κάνει τατουάζ γκρι χρώματος στο 90% του σώματός του. Ακόμα και στους βολβούς των ματιών του.

Ο λόγος για τον Άνταμ Κουρλικάλε από το Καλίνινγκραντ, σε ηλικία 32 ετών....

«Είχα ανέκαθεν επίγνωση ότι ήμουν “αλλιώτικος”, ότι διέφερα από τους άλλους», παραδέχεται ο Ρώσος στο βρετανικό περιοδικό Metro και συνεχίζει: «Π.χ. το αγαπημένο μου χρώμα ήταν το γκρι -σε διάφορες αποχρώσεις. Γι’ αυτό και η επιδερμίδα μου έχει τώρα το χρώμα του γραφίτη».

Ωστόσο, παρά το γεγονός πως κατάφερε να νικήσει τον καρκίνο, μπήκε στο χειρουργείο προκειμένου να υποβληθεί σε μια αμφιλεγόμενη επέμβαση.

Ο 32χρονος αφαίρεσε το πέος και το όσχεο, συμπεριλαμβανομένων των όρχεων, του επειδή, όπως έκρινε, δεν ταίριαζαν με το νέο χρώμα της επιδερμίδας του.

Όσον αφορά το ελάχιστο κομμάτι της επιδερμίδας του που δεν έχει καλύψει μέχρι στιγμής με τατουάζ ο Κουρλικάλε λέει ότι καταστρώνει ήδη τα σχέδιά του.

«Σχεδιάζω μόνος μου τα τατουάζ μου γιατί αφορούν το σώμα μου. Έχω ένα συγκεκριμένο όραμα για τον εαυτό μου και το υλοποιώ βήμα-βήμα», λέει. «Η ζωή είναι τόσο σύντομη που έχω σταματήσει να σκέφτομαι τι μπορεί να συμβεί αύριο».







Φωτογραφίες: Instagram.com/adam.curlykale




Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/kosmos/ekopse-to-morio-toy-giati-den-tairiaze-me-ta-tatoyaz-toy-eikones/#ixzz5LiFL8nlf

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου