Κυριακή, Αυγούστου 12, 2018

Απίθανη αποκάλυψη από Πετρούνια! «Είχα σκεφθεί να αποσυρθώ – Αφιερώνω τον αγώνα στους Έλληνες»




Ο Λευτέρης Πετρούνιας είναι πλέον και τυπικά, ο κορυφαίος αθλητής όλων των εποχών στους κρίκους, μετά και το τέταρτο σερί χρυσό του μετάλλιο σε Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, όμως μέχρι και την τελευταία στιγμή, σκεφτόταν να αποσυρθεί από τους αγώνες της Γλασκώβης....


Ένας τραυματισμός στον ώμο, λίγο έλειψε να στερήσει στον Λευτέρη Πετρούνια, τη συμμετοχή στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα, αλλά ο Έλληνας αθλητής υπερέβαλε εαυτόν για να χαρίσει ένα ακόμη χρυσό μετάλλιο στην Ελλάδα.

Την απίθανη αποκάλυψη έκανε ο ίδιος ο πρωταθλητής Ευρώπης, λίγο μετά την απονομή του χρυσού του μεταλλίου, το οποίο και αφιέρωσε και αυτός με τη σειρά του, σε όσους Έλληνες επλήγησαν από τις φονικές πυρκαγιές στην Αττική.
Οι δηλώσεις του Πετρούνια

«Ο αγώνας αυτός ήταν αφιερωμένος στη χώρα μας και στους Έλληνες, μετά από όλα αυτά τα δυσάρεστα που συμβαίνουν και που τους πλήγωσαν. Σ’ αυτούς αφιερώνω το χρυσό μετάλλιο, όπως και στους ανθρώπους που μου δείχνουν την αγάπη τους και φυσικά στην οικογένειά μου.

Είχα φτάσει στο σημείο να σκεφτώ μέχρι και την απόσυρσή μου από τη διοργάνωση, λίγο πριν από τον προκριματικό. Κατάφερα να αγωνιστώ όμως και είπα ότι θα ήμουν καλύτερος στον τελικό, όπως και συνέβη. Δεν ήμουν απολύτως έτοιμος σωματικά, αλλά ήμουν απολύτως προετοιμασμένος πνευματικά. Ήμουν σίγουρος γι’ αυτό το αποτέλεσμα. Υπήρξαν δυσκολίες εδώ, αλλά χειριστήκαμε την κατάσταση καλά με τον προπονητή και με τον γιατρό της ομάδας και δεν ανησύχησα ούτε στιγμή».


Για το πρόγραμμά του: «Εκτέλεσα το πρόγραμμά μου όπως ακριβώς το είχα φανταστεί. Είναι ξεκάθαρα η καλύτερη εκτέλεση της καριέρας μου, έτσι το ένιωσα εγώ και το ίδιο είπε και ο προπονητής μου. Επόμενος στόχος είναι το παγκόσμιο πρωτάθλημα της Ντόχα, σε δυόμισι μήνες, όπου θα πάμε για να υπερασπιστούμε τον παγκόσμιο τίτλο, αρκεί να έχουμε υγεία και να ξεπεραστεί το πρόβλημα με τον ώμο μου. Πρέπει να το ‘φτιάξουμε’ εντελώς, γιατί γρήγορα έρχεται το ‘Τόκιο 2020’. Μέσα στα δύο επόμενα χρόνια μπορούμε να κερδίσουμε άλλους δύο ευρωπαϊκούς τίτλους, άλλους δύο παγκόσμιους και άλλον έναν Ολυμπιακό τίτλο, οπότε… πρόσω ολοταχώς!»

Για το επιτελείο της Εθνικής Ομάδας: «Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον προπονητή μου Δημήτρη Ράφτη, τον γιατρό Οδυσσέα Παξινό, ολόκληρο το τιμ των φυσιοθεραπευτών με την Ιβάνα Τζούριτς, τον Μανώλη Μανωλαράκη και όσους με στήριξαν σε όλη αυτή τη διαδρομή, καθώς και στους χορηγούς μου. Προχωράμε δυνατά και πάμε φουλ για Τόκιο!»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου