Πέμπτη, Δεκεμβρίου 06, 2018

Κάτοικος Νέας Σμύρνης σε Μητσοτάκη: Πιο ωραίος είστε από κοντά VIDEO




Ούτε ο Μπραντ Πιτ τέτοια πέραση...

Αν νομίζατε ότι οι «κατακτήσεις» του Κυριάκου Μητσοτάκη περιορίζονται στην Κυψέλη, είστε προφανώς γελασμένοι, καθώς ο… καρδιοκατακτητής πρόεδρος της ΝΔ κατάφερε να αποσπάσει ακόμα ένα κομπλιμέντο, αυτή τη φορά από κάτοικο της Νέας Σμύρνης.



Συγκεκριμένα, σε «περατζάδα» που έκανε στη Νέα Σμύρνη, ο πρόεδρος της ΝΔ μίλησε με κόσμο της περιοχής, ενώ συνάντησε και αυτή τη φορά γυναίκα με ένα μωρό στο καροτσάκι. «Μια φορά είδα μια κυρία με καρότσι και άρχισε να μου λέει άλλα… Μην μου το πείτε κι εσείς παρακαλώ πολύ», της είπε ο κ. Μητσοτάκης, αναφερόμενος στη γυναίκα στην Κυψέλη που του είχε πει το αμίμητο «Τι γκόμενος είσαι».

«Πιο ωραίος είστε από κοντά», του είπε μια άλλη κάτοικος της περιοχής, ενώ μια γυναίκα ενθουσιασμένη του επαναλάμβανε «Κυριάκο μου δαγκωτό».

Μάλιστα, υπήρξε κάτοικος που ανέφερε πως ο πρόεδρος της ΝΔ είναι ο «αγαπημένος» του γιου της. Βέβαια, η στιγμή πρέπει να ήταν κάπως αμήχανη για τον κ. Μητσοτάκη, καθώς η εν λόγω γυναίκα ανέφερε πως ο γιος της είναι… 8 ετών.

«Τελικά οι βόλτες στις γειτονιές γίνονται η αγαπημένη μου συνήθεια», έγραψε στο Twitter ο «γόης» πρόεδρος της ΝΔ, επισυνάπτοντας το σχετικό βίντεο.

.



Τελικά οι βόλτες στις γειτονιές γίνονται η αγαπημένη μου συνήθεια.

242 άτομα συζητούν σχετικά με αυτό





Διαβάστε όλο το άρθρο: https://www.altsantiri.gr/parapolitika/katoikos-neas-smyrnis-se-mitsotaki-pio-oraios-eiste-apo-konta/#ixzz5Yvb1ZWyx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου