Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2019

Γεωργιάδης για την συμφωνία των Πρεσπών και για τις σχέσεις του με τον Κυριάκο Μητσοτάκη (ΗΧΗΤΙΚΟ)





Μετά την κύρωση της Συμφωνίας των Πρεσπών ο αντιπρόεδρος της ΝΔ είχε δηλώσει ότι δεν πρόκειται ποτέ να αποκαλέσει τα Σκόπια «Βόρεια Μακεδονία». Τώρα δηλώνει ότι ως υπουργός θα σεβαστεί τα συμφωνηθέντα μεταξύ Τσίπρα και Ζάεφ.

Για την συμφωνία των Πρεσπών είπε πως θα ονομάζει την Βόρεια Μακεδονία Σκόπια και αν είναι υπουργός ή σε επίσημη αποστολή "θα σέβομαι όσα ορίζει η διεθνής συμφωνία".


"Η αντιπαράθεσή Τσίπρα-Καμμένου στη Βουλή μου θύμισε τη διαφήμιση της Lacta" σχολίασε ο αντιπρόεδρος της ΝΔ Αδωνις Γεωργιάδης μιλώντας στον ρ/σ Νews24/7 στους 88,6 και στην εκπομπή "Παιχνίδια εξουσίας" των Βασίλη Σκουρή και Αγγελικής Σπανού.


Μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:

"Υπάρχει μια διεθνής συμφωνία, η συμφωνία των Πρεσπών, η οποία δεσμεύει τα επίσημα όργανα του κράτους. Το πώς θα αποκαλεί καθένας ως πρόσωπο τη γειτονική χώρα είναι άλλο θέμα. Θα τη λέω Σκόπια όπως την έλεγα πάντα, το κράτος των Σκοπίων. Αν είμαι υπουργός σε επίσημη αποστολή θα σέβομαι όσα ορίζει η διεθνής συμφωνία. Οι σχέσεις μου με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι άριστες. Τα περί του αντιθέτου σενάρια εκπορεύονται από τους αντιπάλους μας. Συμφωνώ με τον κ. Δένδια ότι η ΝΔ δεν είναι ακροδεξιό γκρουπούσκουλο. Δεν πιστεύω ότι ο Καμμένος είναι σε πραγματική σύγκρουση με τον Τσίπρα.

Η αντιπαράθεσή τους στη Βουλή μου θύμισε τη διαφήμιση της Lacta. Ο κ. Τσίπρας θέλει να μείνει όσο μπορεί περισσότερο, θα προσπαθήσει να πάει μέχρι τον Οκτώβριο, όμως στις ευρωεκλογές ο ελληνικός λαός θα τον αποδοκιμάσει. Ο,τιδήποτε πάνω από τρεις μονάδες θα είναι θρίαμβος. Ο κ. Τσίπρας θα φύγει και μετά θα υποστεί τις συνέπειες των πράξεών του. Η ΝΔ υπερψηφίζει την πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για αποσύνδεση της προεδρικής εκλογής από την πραγματοποίηση εθνικών εκλογών, αυτό σημαίνει ότι στην επόμενη Βουλή με 151 το άρθρο αυτό θα μπορεί να αναθεωρηθεί".
Ο κ. Γεωργιάδης τόνισε χαρακτηριστικά: «Υπάρχει μια διεθνής συμφωνία, η Συμφωνία των Πρεσπών, η οποία δεσμεύει τα επίσημα όργανα του κράτους. Το πώς θα αποκαλεί καθένας ως πρόσωπο τη γειτονική χώρα είναι άλλο θέμα. Θα τη λέω Σκόπια, όπως έλεγα πάντα, το κράτος των Σκοπίων. Αν είμαι υπουργός σε επίσημη αποστολή θα σέβομαι όσα ορίζει η διεθνής συμφωνία».
Προσπαθεί να κατευνάσει τη «γαλάζια» ηγεσία μετά το στοπ στον Μπογδάνο

.









Ο Άδωνις Γεωργιάδης προσπαθεί να εμφανιστεί θεσμικός μετά και το ψαλίδισμα που έχει υποστεί το τελευταίο διάστημα από τον Κυριάκο Μητσοτάκη. Μάλιστα, μετά και το ηχηρό χαστούκι που δέχτηκε με τον αποκλεισμό του χειροκροτητή του Κωνσταντίνου Μπογδάνουαπό τα ψηφοδέλτια της ΝΔ, ο κ. Γεωργιάδς επιχειρεί το τελευταίο διάστημα να δώσει διαπιστευτήρια στην ηγεσία της ΝΔ, λέγοντας όπου σταθεί ότι οι σχέσεις τους με τον Κυριάκο Μητσοτάκη είναι άριστες και ότι τα αντίθετα σενάρια εκπορεύονται από τους αντιπάλους της ΝΔ. Μάλιστα, έφτασε στο σημείο να συμφωνήσει με τον Νίκο Δένδια ότι «η ΝΔ δεν είναι ακροδεξιό γκρουπούσκουλο».

Στο μεταξύ, αναφερόμενη εκ νέου στο θέμα Μπογδάνου, η Μαρία Σπυράκη σημείωσε: «Η ΝΔ επιχειρεί να απευθυνθεί σε όλους τους Έλληνες. Δεν μας ταιριάζει ούτε ο ακραίος λόγος ούτε εκείνος που δημιουργεί διαχωριστικές γραμμές».

Πηγή: Δημοκρατία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου