Τετάρτη, Φεβρουαρίου 13, 2019

Πέθανε ο ισοβίτης Παναγιώτης Σίμωσης: Είχε σκοτώσει τρία άτομα σε ταβέρνα στην Ερέτρια (video)





Την τελευταία του πνοή άφησε ο Παναγιώτης Σίμωσης, ο οποίος βρισκόταν τα τελευταία 9 χρόνια στις φυλακές Χαλκίδας. Είχε καταδικαστεί σε ισόβια κάθειρξη, για την τριπλή δολοφονία που διέπραξε το μεσημέρι της 5ης Ιουλίου 2010.
Το χρονικό του φονικού



Τότε, πήγε σε παραλιακή ταβέρνα της Ερέτριας και πυροβόλησε με πιστόλι τον 52χρονο δικηγόρο Αθηνών Θανάση Θάνο, τον 34χρονο επιχειρηματία Ανδρέα Καρμίρη από το Κορωπί και τον 34χρονο Γιώργο Παπαδόπουλο από το Μενίδι. Όλοι τους βρήκαν ακαριαίο θάνατο.

Το τριπλό φονικό είχε σοκάρει το πανελλήνιο ενώ το τέταρτο άτομο που βρισκόταν μαζί με τα θύματα στο τραπέζι, γλίτωσε από καθαρή τύχη, καθώς εκείνη την ώρα είχε απομακρυνθεί από το σημείο και μιλούσε στο κινητό του τηλέφωνο.

Το γεγονός ότι θα προχωρούσαν στην κατάσχεση του σπιτιού και των επιχειρήσεων που διατηρούσε αν δεν τους έδινε τα χρήματα που τους χρωστούσε, εξόργισε τον 54χρονο -τότε- επιχειρηματία, ο οποίος τους πυροβόλησε και τους σκότωσε.

Πέθανε από καρκίνο



Ο 63χρονος Παναγιώτης Σίμωσης, πάλευε με τον καρκίνο και τις τελευταίες 20 μέρες περίπου νοσηλευόταν σε Νοσοκομείο των Αθηνών όπου και κατέληξε. Μάλιστα σύμφωνα με πληροφορίες, ο δικηγόρος και οι συγγενείς του ζητούσαν να αποφυλακιστεί εδώ και καιρό ο 63χρονος για αυτούς τους σοβαρούς λόγους υγείας, ωστόσο οι αιτήσεις τους απορρίπτονταν από το αρμόδιο δικαστικό συμβούλιο.


Ο Σιμώσης είχε καταδικαστεί σε τρις ισόβια το 2011 (επιβολή της ισόβιας κάθειρξης για κάθε ανθρωποκτονία), από το Μικτό Ορκωτό Δικαστήριο Χαλκίδας, χωρίς να του αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό, όπως ζητούσε ο δικηγόρος του, ο οποίος έκανε λόγο στη δίκη για «πρότερο έντιμο βίο» του πελάτη του και «ανάρμοστη – επιθετική συμπεριφορά των θυμάτων».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου