Παρασκευή, Ιουνίου 05, 2020

Ζωζώ Σαπουντζάκη: Η αποστομωτική απάντηση για την ηλικία της "Τα χρόνια δεν τα μέτρησα με την ταυτότητά μου"






"Είχα εγώ ταυτότητα, σθεναρή μου οντότητα, το σκήπτρο, την κορόνα μου και τα διαμαντικά μου, τα πλούτη δεν τα απαίτησα, τα ’χα κανονικά μου"

Η Ζωζώ Σαπουντζάκη έδωσε συνέντευξη στο "Secret" των Παραπολιτικών με αφορμή την αποκάλυψη της ηλικίας της από την Finos Film με αφορμή τα γενέθλιά της:


Συγκεκριμένα, στις 27 Μαΐου, ανήμερα των γενεθλίων της "βασίλισσας της νύχτας", H ελληνική κινηματογραφική εταιρεία ανέφερε σε βίντεο στα social media:

.:
"Το φαινόμενο ‘Ζωζώ’ κλείνει σήμερα τα 87 έτη και εμείς υποκλινόμαστε στην αγάπη της για ζωή. Χρόνια πολλά, Ζωζώ μας!".


H Σαπουντζάκη σχολίασε την αποκάλυψη της ηλικίας της με τον δικό της τρόπο, αναφέροντας ότι δεν την ενδιαφέρουν αυτά, αφού τα χρόνια δεν τα μέτρησε με την ταυτότητά της...:



"Δεν το είδα καν. Αυτά δεν με ενδιαφέρουν καθόλου". "Εγώ είμαι αυτή που είμαι. Ο κόσμος με λατρεύει, τους κάνω πέρα τώρα, γιατί φοβάμαι λόγω κορονοϊού (γέλια)", σχολιάζει. "Δεν ασχολούμαι με αυτά τα πράγματα. Εγώ είμαι όπως είμαι. Θα σου απαντήσω με το τραγούδι που έχει γράψει ο Σταμάτης Κραουνάκης για μένα:



‘Τα χρόνια δεν τα μέτρησα με την ταυτότητά μου, γιατί είχα εγώ ταυτότητα, σθεναρή μου οντότητα, το σκήπτρο, την κορόνα μου και τα διαμαντικά μου, τα πλούτη δεν τα απαίτησα, τα ’χα κανονικά μου, γιατί έχει η γόβα μου καημό και η μπότα μου κατατρεγμό, κι από τη μίνι φούστα μου τα πόδια όλα δικά μου".






Παράλληλα, η Ζωζώ Σαπουντζάκη αναφέρει πως το μόνο που φοβάται είναι ο κορονοϊός:

"Δύο μήνες ήμουν μέσα. Ολος ο κόσμος φοβάται. Μόνο τον κορονοϊό φοβάμαι. Τίποτα άλλο".


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου