Δευτέρα, Φεβρουαρίου 26, 2024

Γλυφάδα: Προς κλείσιμο ο φάκελος του τριπλού φονικού στη ναυτιλιακή εταιρεία - «Θολό» το κίνητρο Οι αποκαλυπτικές μαρτυρίες για το φονικό στη Γλυφάδα.





 


Γράφει ο Αλέξανδρος Καλαφάτης
 


Θολό για πάντα κινδυνεύει να μείνει το κίνητρο του 75χρονου Αιγύπτιου επιστάτη, ο οποίος δολοφόνησε την ιδιοκτήτρια ναυτιλιακής εταιρίας, Μαρία Καρνέση, τον διευθύνοντα σύμβουλο, Αντώνη Βλασσάκη, και τον καπετάνιο, Ηλία Κουκουλάρη, στη Γλυφάδα.

Από την πρώτη στιγμή οι αστυνομικοί που ανέλαβαν την έρευνα ήξεραν ότι για να διαλευκανθεί το κίνητρο του τριπλού φονικού θα έπρεπε κάποιος από την οικογένεια να μιλήσει στις Αρχές (εφόσον βέβαια γνώριζε κάτι που θα μπορούσε να ρίξει φως).





Οι ελπίδες είχαν εναποτεθεί στην κατάθεση της Δέσποινας Καρνέση, η οποία τη μοιραία ημέρα έχασε από τα πυρά του επιστάτη το σύζυγό και την αδερφή της. Οι αστυνομικοί θεωρούσαν ότι ίσως να είναι ο μόνος άνθρωπος που θα μπορούσε να δώσει απαντήσεις προκειμένου να ξεθολώσει το τοπίο σε σχέση με το τι όπλισε το χέρι του Αιγύπτιου. Άλλωστε με δεδομένο ότι ο 75χρονος αυτοπυροβολήθηκε, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει κατηγορούμενος, το μόνο ερευνητικό ενδιαφέρον αφορά στα αίτια που οδήγησαν στις δολοφονίες.

Σύμφωνα με πληροφορίες του iEidiseis, η κατάθεση που έδωσε η Δέσποινα Καρνέση την περασμένη Παρασκευή δεν ήταν προγραμματισμένη. Οι αστυνομικοί του Τμήματος Ανθρωποκτονιών μετέβησαν -κατόπιν συνεννόησης- στα γραφεία της ναυτιλιακής εταιρίας στη Γλυφάδα, με σκοπό να πάρουν καταθέσεις από υπαλλήλους που δεν είχαν δώσει μέχρι τώρα κατάθεση (άλλοι γιατί ήταν σε σοκ, άλλοι για διάφορους διαδικαστικούς λόγους).
Τι είπε ο Δέσποινα Καρνέση στους αστυνομικούς

Όταν έφτασαν οι αρμόδιοι αξιωματικοί στις εγκαταστάσεις της ναυτιλιακής συναντήθηκαν και με τη Δέσποινα Καρνέση, την οποία ρώτησαν εάν επιθυμεί να δώσει και αυτή κατάθεση (επί τη ευκαιρία της παρουσίας τους εκεί). Η ίδια δέχτηκε και έτσι ελήφθη η σημαντικότερη μαρτυρική κατάθεση, η οποία ωστόσο δεν ρίχνει περισσότερο φως στην υπόθεση.


Στο πιο κρίσιμο ερώτημα φέρεται να απάντησε ότι δεν γνωρίζει τι διαφορές θα μπορούσε να έχει ο Αιγύπτιος με την αδερφή της. Επίσης, περιέγραψε αναλυτικά όλα όσα έγιναν εκείνη την ημέρα. Επιβεβαίωσε ότι ήταν κλειδωμένη σε δωμάτιο μαζί με άλλη γυναίκα και έτσι σώθηκε.

Σύμφωνα με πληροφορίες, με τη συγκεκριμένη μαρτυρική κατάθεση και με τις υπόλοιπες καταθέσεις των υπαλλήλων που ελήφθησαν την περασμένη Παρασκευή κλείνει ουσιαστικά ο κύκλος της έρευνας σε σχέση με τους μάρτυρες που θα μπορούσαν να ρίξουν φως σε όλα όσα έγιναν το μοιραίο πρωινό. Το μόνο που μένει είναι να ολοκληρωθεί ο έλεγχος στο κινητό και στους τραπεζικούς λογαριασμούς του Αιγύπτιου. Αστυνομικές πηγές εξηγούν ότι αυτό που εξετάστηκε είναι εάν θα μπορούσε να υπάρχει ηθικός αυτουργός στο τριπλό φονικό. Ωστόσο, δεν προέκυψε κάποιο στοιχείο προς αυτή την κατεύθυνση. Όπως λένε πάντως αρμόδιες πηγές, το πιθανότερο είναι το κίνητρο του Αιγύπτιου να μείνει για πάντα μυστήριο.
Οι μαρτυρίες

Οι αστυνομικοί έλαβαν το προηγούμενο διάστημα καταθέσεις από τους εργαζομένους της ναυτιλιακής εταιρίας που έζησαν τον εφιάλτη. Σε μία από αυτές αυτόπτης μάρτυρας φέρεται να είπε:


«Ήμουν στα γραφεία της εταιρίας όταν ξαφνικά άκουσα: ‘βοήθεια, πάρτε την Αστυνομία’. Αμέσως κατάλαβε ότι κάτι σοβαρό συμβαίνει. Άκουσα και γω το μπαμ αλλά δεν κατάλαβα ότι κάποιος πυροβολεί. Μετά είδα την κυρία Μαρία να κατεβαίνει από τον 2ο όροφο και να έρχεται προς το μέρος των δικών μας γραφείων. Είδα ότι είχε αίματα. Μόλις μπήκε στα γραφεία μας, ο Αντώνης Βλασσάκης έκλεισε την πόρτα που χωρίζει τον χώρο από τις σκάλες. Από τη δεύτερη είσοδο που υπάρχει λίγα μέτρα πιο δίπλα, μπήκε ο Άρης με το όπλο στο χέρι. Πυροβόλησε τον Αντώνη και τότε εγώ επειδή φοβήθηκα κρύφτηκα κάτω από το γραφείο μου. Συνέχισα να ακούω πυροβολισμούς και άκουσα τον Άρη να λέει 'ποιος είναι αυτός που θα με βγάλει εμένα από το σπίτι'. Η κυρία Μαρία ήρθε προς το γραφείο μου και προσπάθησε να καλυφθεί και αυτή και τότε πλησίασε ο Άρης. Επειδή ήμουν και εγώ εκεί του φώναζα να σταματήσει και πως υπάρχει και άλλος κόσμος. Τότε είδα τον Άρη να βάζει την κάννη της καραμπίνας στο κεφάλι της κυρίας Μαρίας και ακούστηκε ξανά ένα 'μπαμ'. Ο Άρης είναι υπάλληλος της εταιρείας και με την οικογένεια Καρνέση τους συνέδεε κάποια σχέση. Για την ακρίβεια νομίζω ότι η μητέρα του κυρίου Σπύρου του ιδιοκτήτη είχε βαφτίσει τον Άρη. Ο Άρης σκεφτείτε ότι τώρα ήταν πάνω από 70 ετών και νομίζω ότι είναι Αιγύπτιος. Η θέση του Άρη στην εταιρεία δεν ήταν εδώ στα γραφεία στη Γλυφάδα. Πιο πολύ απασχολούνταν σε ένα ιδιωτικό νησί που έχει η οικογένεια αλλά όποτε ερχόταν στην Αθήνα νομίζω πως έμενε σε ένα διαμέρισμα της εταιρείας εδώ στη Γλυφάδα».

Δεύτερος αυτόπτης μάρτυρας φέρεται να ανέφερε στους αστυνομικούς:

«Όταν ήρθε ο Άρης τον ρώτησα τι κάνει γιατί είχα καιρό να τον δω. Μου είπε ότι σήμερα θα τελειώσουν όλα για τον ίδιο και πως είναι η τελευταία μέρα του στην εταιρία και ότι πάει να ξεκαθαρίσει τα πράγματα. Μου είπε ακόμα ότι τον διώξανε από το σπίτι και ότι του είπαν ότι θα τον κάψουν εάν δεν βγει. Εγώ του είπα να τα αφήσει αυτά και αυτός τότε άνοιξε το πορτ μπαγκαζ του αυτοκινήτου και έβγαλε από μέσα έναν μεγάλο σάκο. Εγώ τον ρώτησα τι πάει να κάνει και εκείνος μου απάντησε ότι σήμερα θα τελειώσουν όλα. Στο μεταξύ όσο μιλούσα με τον Άρη πρόσεξα ότι στο πάνω μέρος του παντελονιού είχε περασμένο πίσω από τη ζώνη ένα όπλο. Δεν ξέρω τι ακριβώς όπλο ήταν αυτό γιατί είδα μόνο τη λαβή του. Μετά κινήθηκε προς μία εσωτερική σκάλα που υπάρχει στο γκαράζ και ανέβηκε στον πρώτο όροφο της εταιρείας. Εγώ επειδή φοβήθηκα ότι θα γινόταν κάποιο κακό ανέβηκα γρήγορα στο γραφείο του Βλασσάκη και του είπα ότι είχα δει τον Άρη και ότι είχε όπλο μαζί του. Ο Βλασσάκης στην αρχή μου είπε να φωνάξουμε τον Γ., ο οποίος ήταν απόστρατος αστυνομικός και ήταν παλιά στην Ασφάλεια, αλλά επειδή δεν είχαμε πολύ χρόνο ο Βλασσάκης μου είπε να πάω εγώ να καθυστερήσω τον Άρη και αυτός θα καλούσε την Αστυνομία. Εγώ είχα δει νωρίτερα ότι ο Άρης είχε πάει στο γραφείο της γυναίκας του Βλασσάκη, της κυρίας Δέσποινας και την κλείδωσε μέσα στο γραφείο. Αφού πήρε τα κλειδιά και κατέβηκε στον 2ο όροφο, πέταξε τα κλειδιά στις σκάλες. Τότε ο Άρης κινήθηκε προς το γραφείο της Καρνέση και εγώ τον πλησίασα με σκοπό να τον ηρεμήσω μην κάνει κανένα κακό. Όταν έφτασε στο γραφείο της Καρνέση, ο Άρης της είπε ότι θέλει να μιλήσουν και αυτή επειδή μιλούσε στο τηλέφωνο του είπε ότι δεν μπορεί τώρα και να φύγει, ενώ στη συνέχεια η Καρνέση κλείδωσε την πόρτα του γραφείου. Ο Άρης συνέχισε στο διάδρομο και εγώ τον ακολούθησα και του είπα πάλι να σταματήσει και να φύγει από την εταιρεία. Αυτός τότε σηκώνει το αριστερό του χέρι και βλέπω ότι κρατάει ένα όπλο. Εγώ αμέσως του έσπρωξα το χέρι προσπαθώντας να απομακρύνω το όπλο και εκείνος μου είπε: «Ν. φύγε από τη μέση, έχεις καλή οικογένεια και δεν θέλω να σε σκοτώσω. Θα τελειώσω αυτούς που θέλουν να με διώξουν από το σπίτι».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου