Σάββατο, Μαρτίου 16, 2024

Αποκαλυπτικοί διάλογοι από το κύκλωμα που έκλεβε αυτοκίνητα στην Αττική - Πώς κανόνιζαν τη δράση και τα κέρδη Το κύκλωμα έκλεβε Ι.Χ. με αυξημένη ζήτηση και κατ’ επέκταση με «περιζήτητα» ανταλλακτικά.





 
 


Στο φως έρχονται αποκαλυπτικοί διάλογοι από το κύκλωμα που είχε κλέψει δεκάδες οχήματα στην Αττική. Τα μέλη συνομιλούσαν για το τρόπο δράσης αλλά και τα κέρδη από κάθε κλοπή αυτοκινήτου.

Το κύκλωμα έκλεβε Ι.Χ. με αυξημένη ζήτηση και κατ’ επέκταση με «περιζήτητα» ανταλλακτικά. Στόχος τους ήταν η «μαζικότητα» στις πωλήσεις.







Το άτομο με τον αρχηγικό ρόλο είναι ένας 36χρονος, ο οποίος ήταν ιδιοκτήτης εταιρίας με έδρα τα Άνω Λιόσια, όπου διατηρούσε συνεργείο-φανοποιείο αυτοκινήτων. Στην υπόθεση εμπλέκεται και πρώην ηθοποιός (σ.σ. είχε συμμετάσχει και στη σειρά Κωνσταντίνου και Ελένης), ο οποίος διατηρεί συνεργείο στο Μενίδι. Αν και όπως είπε στην κατάθεσή του «γνωρίζει πως στο χώρο μας δεν είναι όλα καθαρά», εντούτοις ο ίδιος «δεν υπήρξε ποτέ κλέφτης αυτοκινήτων».

Όπως αποκάλυψε το iEidiseis σε προηγούμενο ρεπορτάζ, ο 36χρονος παραλάμβανε τα αποσυναρμολογημένα εξαρτήματα των οχημάτων από 43χρονο συνεργό του και τον ηθοποιό και αναλάμβανε την πώλησή τους.


Οι αστυνομικοί συνέλαβαν και τον αδερφό του, ο οποίος διατηρούσε εταιρία στη Μεταμόρφωση και ο οποίος φέρεται να είχε κομβικό ρόλο για την λειτουργία της οργάνωσης καθώς πραγματοποιούσε ταξινομήσεις οχημάτων από το εξωτερικό και στη συνέχεια προέβαινε στην πώληση των πλαστογραφημένων αυτοκινήτων, παραλαμβάνοντας τα τιμήματα και εξαπατώντας τους αγοραστές.

Ένας τέταρτος συλληφθείς είχε αναλάβει την εγκατάσταση και λειτουργία σε εγκαταλελειμμένο κτίσμα επί της Λεωφ. Πόρτου Ράφτη στο Μαρκόπουλο αυτοσχέδιου διαλυτηρίου. Παραλάμβανε τα κλεμμένα οχήματα, τα απέκρυπτε και φρόντιζε για την αποσυναρμολόγηση τους στα επί μέρους ανταλλακτικά τους. Όταν ολοκλήρωνε τον κύκλο των εργασιών του, με την χρήση κλειστών Ι.Χ.Φ. αυτοκινήτων τύπου βαν τα παρέδιδε στο συνεργείο – φανοποιείο του αρχηγικού μέλους.
Αποκαλυπτικοί διάλογοι του κυκλώματος

Διάλογος 1Ένα χιλιάρικο παίρνουμε γι' αυτό το αυτοκίνητο.
(ακατάληπτο)... οκτώ κατοστάρικα;
Οκτώ παίρνουμε κόψιμο.
Επτά παίρνουμε κόψιμο.
Σε τέτοια αυτοκίνητα.
Ααααα. Πες μου τι να του πάρουμε.
Δεν ξέρω.
Θα τον γαμ@@@@@ μ@λ@κ@.
Κανένα οκτακοσάρι θα του πάρουμε. Χίλια έπρεπε να του παίρνω κανονικά.
Του Ντάνι λέω.
Ε, ένα οκτακοσάρι.
Αφού είναι καλυμμένος, τα πατάει, τα πετάει. Γιατί δεν έρχεται να βοηθήσει;
Έρχεται-δεν έρχεται, τα νούμερα είναι αυτά, φίλε. Είναι αυτοκίνητο πολυτελείας, τέλος. Τέλος.

Διάλογος 2Έλα, ρε μανάρι.
Με τα ραμ και του fiat του στραπατσαρισμένου τι θα κάνεις;
Δεν νομίζω να τα θέλουμε.
Εντάξει.
Να σου πω...
Λέγε.
Εγώ είμαι γυρισμό. Έχει βγει τίποτα από το άλλο το μπορντό;
Τι ώρα έρχεσαι;
Ε;
Τι ώρα έρχεσαι, ρε;
Εγώ σε μισή ώρα το πολύ είμαι εκεί. Φιλαδέλφεια έχω φτάσει.
Ε, εντάξει, άντε, έλα από εδώ και…
Το άλλο είναι έτοιμο, δηλαδή, ε;
Ναι, μωρέ.
Βάλε τον άλλον να βάλει έναν ιμάντα, να το φορτώσω κατευθείαν. Να προλάβουμε να πληρωθούμε και απ' τα δύο.
Έλα, γεια.
Έλα.

Διάλογος 3Καλά, θα σου έρθω εγώ από κει πέρα, σήμερα-αύριο, γιατί έχω φορτωμένες κάτι μηχανούλες.
Ωραία, ό,τι θες.
Να φύγουν από την αποθήκη.
Ωραία.
Και είναι όλες καλές, μαλ@@@. Αμαρτία από τον Θεό.
⁠Σώπα, ρε.
Ναι, αλλά δεν γίνεται…
Και γιατί δεν τις ποντάρεις, ρε μαλ@@@;
Δεν έχω νούμερα, ρε μαλ@@@, δεν έχω να τις κολλήσω κάτι, να…
Αααα...
Και έχω, και αρχίζω και φοβάμαι να πούμε, όχι τίποτα άλλο, τα έχουνε γαμ@@@@ όλα.
Κατάλαβα.
Τα έχουνε γαμ@@@@ όλα.
Εντάξει.
Λοιπόν, έχω ρίξει και κάτι άλλα πάνω τώρα, να βγάλουμε τις μηχανές…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου