Τετάρτη, Μαΐου 08, 2024

Η διαδικτυακή περιπέτεια που είχε καρκινοπαθής επειδή έκανε σχόλιο σε ανάρτηση του Πρωθυπουργού





Η καρκινοπαθής Σοφία Μπαλτά, έκανε στις 27 Απρίλη ένα σχόλιο στην σελίδα του ΠΘ Κυριάκου Μητσοτάκη, που ανακοίνωσε πασιχαρής δωρεάν εξετάσεις στα Δημόσια νοσοκομεία, αναφέροντας συγκεκριμένα ότι αν και είναι πλήρως ασφαλισμένη, 52 ετών και ήδη διαγνωσμένη καρκινοπαθής από το 2018 με νέα διάγνωση πολλαπλών μεταστάσεων από τις 3 Φεβρουαρίου, εδώ και 3 μήνες ούτε ένα ραντεβού δεν κατάφερε να έχει για εξετάσεις σε Δημόσια Δομή.


Αυτό το σχόλιο λοιπόν, μετά από πολλές ”αναφορές” θεωρήθηκε από το f.b ότι είχε σκοπό ”να εξαπατήσει άτομα με σκοπό να τους αποσπάσει χρήματα, περιουσιακά στοιχεία ή νόμιμα δικαιώματα” και της το διέγραψαν.


Και η Σοφία ξεσπαθώνει σήμερα:
«ΟΜΕΡΤΑ!
Λέω ψέματα και εξαπατώ τον κόσμο για να σας αποσπάσω χρήματα!
Η φωτό ήταν από σχόλιο που έκανα στην σελίδα του Πρωθυπουργού όταν ανακοίνωσε πριν λίγες μέρες δωρεάν εξετάσεις στα Δημόσια Νοσοκομεία!
Την ίδια φωτό δημοσίευσα και στο προφίλ μου με ανάλογη δημοσίευση.
Δείτε στα σχόλια τον σύνδεσμο!
Δεν μου φτάνει η αρρώστια μου. Θα με πάνε και κατηγορούμενη που παραπονέθηκα.
Αυτοί ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΦΥΛΑΚΗ!
Εμένα θα ΣΤΕΙΛΟΥΝ!
Δεν είμαι τρολ όμως!
ΥΠΑΡΧΩ!
Και θα ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΝΑ ΥΠΑΡΧΩ και Να ΕΝΟΧΛΩ!»

»

IMG 7183





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου