Σάββατο, Ιουλίου 27, 2024

Έλον Μασκ: Στην αντεπίθεση η τρανς κόρη του - «Τα έβγαλε όλα από το μυαλό του, δεν ήταν ποτέ δίπλα μου» Η κόρη του Έλον Μασκ καταλογίζει στον πατέρα της ότι της επιτέθηκε λόγω χρήσης κεταμίνης.




 
 


Στην αντεπίθεση κατά του Έλον Μασκ πέρασε η 20χρονη τρανς κόρη του, Βίβιαν Τζένα Γουίλσον, μετά τα όσα είπε ο κροίσος της τεχνολογίας για τον «θάνατό» της λόγω του «ιού» της woke κουλτούρας.

Απαντώντας στον Έλον Μασκ μέσω μέσω του Threads που ανήκει στη Meta –τον μεγάλο ανταγωνιστή του Χ (πρώην Twitter) στα social media, η Βίβιαν Τζένα Γουίλσον αρχικά σχολίασε:


«Για νεκρή μοιάζω αρκετά καλή».







Συνεχίζοντας, η 20χρονη κόρη του στον Έλον Μασκ διέψευσε κατηγορηματικά ότι είναι «ελαφρά αυτιστική», υποδομώντας όσα είπε ο πατέρας της:

«Αυτό είναι εντελώς ψευδές. Κυριολεκτικά δεν συνέβη ποτέ. Ποτέ. Δεν καταλαβαίνω από πού το έβγαλε αυτό. Το καλύτερο που μπορώ να σκεφτώ είναι ότι εμπνεύστηκε από τη σχολή του Milo Yannopoulos για τα στερεότυπα των γκέι, διάλεξε τυχαία ορισμένα από αυτά και τα χρησιμοποίησε σε μια τελευταία προσπάθεια να φανεί συμπαθής ενώ είναι εμφανώς στην λάθος πλευρά της ιστορίας».




Στη συνέχεια σημείωσε ότι «δεν είχα "αγάπη για τα μιούζικαλ και το θέατρο" όταν ήμουν 4 ετών, γιατί... ήμουν απλά 4 ετών. Δεν χρησιμοποιούσα τον όρο “fabulous” γιατί όταν ήμουν τεσσάρων ετών γιατί και πάλι θέλω να τονίσω ότι ήμουν μόνο τεσσάρων ετών. Αυτό είναι τόσο προφανές που δεν νομίζω ότι χρειάζεται περαιτέρω εξήγηση αλλά οι άνθρωποι πιστεύουν αυτές τις ανοησίες, γι' αυτό και απαντάω σε αυτές».




«Όλα αυτά είναι από το μυαλό του και υπάρχει λόγος γι' αυτό. Δεν ξέρει πώς ήμουν σαν παιδί γιατί απλά δεν ήταν ποτέ κοντά μου και τον λίγο χρόνο που ήταν, με παρενοχλούσε συνεχώς για τη θηλυκότητα και την queerness μου. Και επειδή προφανώς δεν μπορεί να το πει αυτό, με έχει περιορίσει σε ένα γα...μενο στερεότυπο. Πιστεύω ότι αυτό λέει πολλά για το πώς αντιμετωπίζει τους queer και τα παιδιά εν γένει», πρόσθεσε και συμπλήρωσε:





«Όσο για το ότι δεν είμαι γυναίκα... Ναι, εντάξει, ό,τι πεις. Είμαι νόμιμα αναγνωρισμένη γυναίκα στην πολιτεία της Καλιφόρνια και δεν ασχολούμαι με τις απόψεις όσον είναι κάτω από μένα. Ο Έλον δεν μπορεί να πει το ίδιο γιατί σε μια επίθεση λόγω της κεταμίνης είναι απελπισμένος για προσοχή και επιβεβαίωση από έναν στρατό followers».



«Η woke culture σκότωσε τον γιο μου, θα την καταστρέψω» - Τι είχε πει ο Έλον Μασκ

Αποφασισμένος να καταστρέψει τον «ιό της woke κουλτούρας» είχε δηλώσει ο δισεκατομμυριούχος, υποστηρίζοντας πως αυτός ήταν που «σκότωσε τον γιο του», όπως είχε πει.

Οι δηλώσεις του μεγιστάνα της τεχνολογίας, που έχουν προκαλέσει σάλο, έγιναν σε συνέντευξή του στον Τζόρνταν Πίτερσον για το Daily Wire.

Υπενθυμίζεται πως η 20χρονη Βίβιαν Τζένα Γουίλσον δεν θέλει πλέον να έχει καμία σχέση με τον πατέρα της, ενώ στο παρελθόν είχε εκφράσει και τις πολιτικές της διαφωνίες με τον Έλον Μασκ, ο οποίος την είχε αποκαλέσει «κομμουνίστρια» και είχε αναφέρει πως τον κατηγορεί επειδή είναι «πλούσιος και άρα κακός».


«Ουσιαστικά με εξαπάτησαν να υπογράψω έγγραφα για ένα από τα μεγαλύτερα αγόρια μου, τον Ξαβιέ», είπε, χρησιμοποιώντας το προηγούμενο όνομα του παιδιού του. «Αυτό έγινε πριν καταλάβει τι συνέβαινε και εν μέσω Covid, οπότε υπήρχε μεγάλη σύγχυση. Και μου είπαν ότι ο Ξαβιέ μπορεί να αυτοκτονήσει».






«Είναι απίστευτα κακό και οι άνθρωποι που το προωθούν αυτό θα πρέπει να πάνε φυλακή», ισχυρίστηκε ο Έλον Μασκ και πρόσθεσε: «Ο γιος μου ο Ξαβιέ είναι νεκρός, σκοτώθηκε από τον ιό της woke κουλτούρας», ανέφερε, προσθέτοντας ότι μετά από αυτό ορκίστηκε «να καταστρέψει τον ιό της woke κουλτούρας και σημειώνουμε κάποια πρόοδο».

Μάλιστα ο Έλον Μασκ, που πλέον στηρίζει τον Ντόναλντ Τραμπ και τους Ρεπουμπλικάνους, ανέφερε πως ήταν η υπόθεση του γιου του που πυροδότησε τη στροφή του προς τη Δεξιά. Υπενθυμίζεται πως στο παρελθόν ο Μασκ έχει κατηγορήσει και το ιδιωτικό λύκειο, στο οποίο φοιτούσε η Βίβιαν Τζένα Γουίλσον, για τις πολιτικές απόψεις της.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου