Σάββατο, Οκτωβρίου 05, 2024

Πέθανε ο Μίμης Πλέσσας - Έφυγε λίγο πριν συμπληρώσει 100 χρόνια ζωής Την είδηση έκανε γνωστή η σύζυγός του Μίμη Πλέσσα, Λουκίλα Καρρέρ.







 

 


Ο σπουδαίος Έλληνας συνθέτης και πιανίστας, Μίμης Πλέσσας, άφησε την τελευταία του πνοή λίγο πριν συμπληρώσει 100 χρόνια ζωής (12 Οκτωβρίου).

Την είδηση έκανε γνωστή τις πρώτες πρωινές ώρες σήμερα με ανάρτησή της σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης η σύζυγός του Λουκίλα Καρρέρ.


Όπως τόνισε αποχαιρετώντας τον: «Κι εσύ δεν θα ’σαι πλάι μου, αστέρι της ζωής μου». «Θα είσαι πάντα μέσα μου και θα με προστατεύεις», πρόσθεσε. «Το κοινό ταξίδι ζωής έφτασε στο τέλος του μέχρι να ανταμώσουμε. Ευγνώμων για όλα, σε ευχαριστώ για όλα, σε λατρεύω για πάντα», συμπλήρωσε.

Η ανάρτησή της





«Και ξαφνικά “Έπεσε βαθιά σιωπή…”…..”Κι εσύ δεν θα’ σαι πλάι μου Αστέρι της Ζωής μου……” ….θα είσαι πάντα μέσα μου και θα με προστατεύεις από εκεί ψηλά…..μέχρι να ανταμώσουμε και πάλι Ψυχή μου. “Πέρασαν τόσα καλοκαίρια… βρεξαν τη στράτα μας φωτιές” σε αυτό το κοινό ταξίδι ΖΩΗΣ που έφτασε στο τέλος του μέχρι να ανταμώσουμε και να το ξανακάνουμε…. Ευγνώμων για όλα…. Σε ευχαριστώ για όλα…. Σε λατρεύω για πάντα…..Γιατί η Αγάπη δεν έχει ημερομηνία λήξης. Καλό ταξίδι Ψυχή μου …..Καλή μας Αντάμωση».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου