Πέμπτη, Οκτωβρίου 24, 2024

Ειρήνη Μουρτζούκου: Οι δύο διαφορετικές περιγραφές της μητέρας του πρώτου νεκρού βρέφους για τις συνθήκες θανάτου του ΒΙΝΤΕΟ






Την ίδια ώρα που η κοινή γνώμη παρακολουθεί συγκλονισμένη την υπόθεση με τους τέσσερις θανάτους βρεφών, σε Αμαλιάδα και Κάτω Αχαΐα, που έφυγαν από τη ζωή ενώ ήταν παρούσα η Ειρήνη Μουρτζούκου, οι Αρχές ερευνούν κάθε πτυχή της μυστηριώδους αυτής ιστορίας προκειμένου να φωτίσουν τυχόν σκοτεινά σημεία.

Μέσα σε χρονικό διάστημα περίπου τρισήμισι ετών τέσσερα βρέφη ηλικίας, σε Αμαλιάδα και Κάτω Αχαΐα, από 19 ημερών έως και 15 μηνών πέθαναν. Τα δύο από αυτά ήταν παιδιά της 24χρονης, ενώ τα άλλα δύο μωρά στενών φίλων της.




Ο πρώτος θάνατος ήταν στις 4 Φεβρουαρίου του 2021 όταν ένα κοριτσάκι 6 μηνών φαίνεται να ξεψύχησε ενώ το κρατούσε η 24χρονη, καθώς σύμφωνα με τη μητέρα του παιδιού το μωρό όταν μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο ήταν νεκρό. Η συγκεκριμένη γυναίκα είχε μιλήσει και την πρώτη φορά που ήρθε στο φως της δημοσιότητας πριν από περίπου έναν χρόνο το θέμα με τους θανάτους των παιδιών της 24χρονης αλλά και πριν λίγες ημέρες όταν αποκαλύφθηκε και ο τέταρτος θάνατος παιδιού παρουσία της Ειρήνης Μουρτζούκου.

Στις 26/10/2023 η μητέρα του παιδιού που έφυγε το 2021, δεν έβλεπε καμία σκιά πίσω από την παρουσία της Ειρήνης Μουρτζούκου στις τελευταίες στιγμές της ζωής του παιδιού της. Τώρα όμως η ίδια σκέφτεται να κινηθεί ακόμα και νομικά προς κάθε κατεύθυνση, προκειμένου να αποδειχθεί η αλήθεια.




Η μητέρα του πρώτου μωρού μιλώντας στο «Live News» ζήτησε να διερευνηθεί και η δική της υπόθεση καθώς όπως κατήγγειλε και το παιδί της, όπως τα άλλα τρία, πέθανε στην αγκαλιά της Ειρήνης, ένα βράδυ που της είχε ζητήσει να το προσέχει.

«Παίρνει κάποια στιγμή η Ειρήνη τηλέφωνο κάποιον που δεν θέλω να πω ποιον και λέει “το παιδί πέθανε” και παίρνει κατευθείαν ο σύντροφος μου την Ειρήνη τηλέφωνο και της λέει “πες μου τι έγινε με το παιδί” κι εκείνη του απαντά: «τίποτα αντράκο μου, το παιδί είναι μια χαρά”, ενώ ήταν πεθαμένο».

Σύμφωνα με τη μητέρα το ίδιο της είπαν και οι γιατροί στο Καραμανδάνειο ότι το μωρό έφτασε στα χέρια τους νεκρό και παρά τις υπεράνθρωπες προσπάθειες δεν κατάφεραν να το επαναφέρουν.

«Εγώ σαν μάνα που έχω χάσει το παιδί μου και το έχασα στα χέρια της Ειρήνης, θα το ψάξω και νομικά και θα φτάσω μέχρι όπου χρειαστεί. Έρχομαι να ρωτήσω πώς γίνεται; Είναι και τα τέσσερα σύμπτωση; Έχει κάνει κάτι; Εγώ σαν μάνα θα ρωτήσω μόνο το «γιατί», ανέφερε.


Αίσθηση ωστόσο προκαλεί ότι η ίδια γυναίκα ένα χρόνο πριν, αφού η Ειρήνη είχε χάσει και τα δικά της μωρά, μιλώντας στην εκπομπή Tlive, έδινε μία άλλη περιγραφή για τα όσα συνέβησαν το μοιραίο βράδυ.

«Το δικό μου το παιδί, επειδή έχω χαρτιά και έκανα και τοξικολογικές και τα πάντα, έφυγε από παθολογικά αίτια. Μου έπαθε μια κρίση επιληψίας, την πήγα στο νοσοκομείο, έκατσα μέσα, έχω εισιτήρια, εξιτήρια, εξετάσεις, τα πάντα. Επειδή έχω εγώ χαρτί από ιατροδικαστή, το παιδί μου έφτασε παρά τέταρτο στο νοσοκομείο και κατέληξε στο Καραμανδάνειο Παίδων Πατρών 6.05 το πρωί. Δεν πέθανε στο σπίτι, απλά έπαθε μια κρίση, το μετέφερε στο νοσοκομείο, του κάνανε ανανήψεις, δεν τα κατάφερε το παιδάκι μου. 5.30 η ώρα έπαθε την κρίση, πήγε ασθενοφόρο στο σπίτι, 6 παρά τέταρτο έφθασε στο νοσοκομείο, 6.05 «έφυγε» το παιδί μου. Δεν βγήκε νεκρό από το σπίτι, βγήκε σε λήθαργο. Δεν βγήκε νεκρό από το σπίτι, βγήκε ζωντανό το παιδί. Απλά ήτανε σε λήθαργο πως το λένε. Είχε πάθει ανακοπή αλλά ζούσε το παιδί όμως και πέθανε στο νοσοκομείο. Δεν τα κατάφερε στο νοσοκομείο. 6.05 έχω χαρτί
από ιατροδικαστή. Με ρώτησαν αν θέλω να δεχθώ τοξικολογικές ιστολογικές τα πάντα. Οι πρώτες βγήκανε πεντακάθαρες. Και οι δεύτερες το ίδιο, δεν βρέθηκε κάτι παράξενο. Γιατί εάν είχε βγει κάτι παράξενο θα είχα και εγώ ντράβαλα. Η επίσημη αιτία είναι αιφνίδιος θάνατος, κρυφή πνευμονία».

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου