Διαφημιστική καμπάνια για την ενημέρωση των καταναλωτών ετοιμάζει το υπουργείο Ανάπτυξης. Σχετική απόφαση υπογράφει ο αρμόδιος υπουργός.
Το κονδύλι για την καμπάνια του Τάκη Θεοδωρικάκου, διάρκειας ενός έτους, φτάνει τα 8,184 εκατ. ευρώ. Στόχος η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους και η ενημέρωσή τους για τα εργαλεία σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως για την πλατφόρμα «e-καταναλωτής».
Η δράση προβλέπει προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, σε περιφερειακούς τηλεοπτικούς, αλλά και σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Θα γίνουν, επίσης, καταχωρίσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθριες διαφημίσεις, αφίσες και banners σε ιστοτόπους.
Το συγκεκριμένο ποσό, που ελπίζουμε να πιάσει τόπο και να ενημερωθούν οι καταναλωτές, φτάνει πάντως στο 1/8 που ποσού που διαθέτει ετησίως μεγάλος πολυεθνικός παίκτης για την προβολή και υποστήριξη των προϊόντων του…
https://www.euro2day.gr/chameleon/article-blog-chameleon/2275113/opekepe-voskotopia-me-megalh-oyrah-afrodith-o-gay.html
Το κονδύλι για την καμπάνια του Τάκη Θεοδωρικάκου, διάρκειας ενός έτους, φτάνει τα 8,184 εκατ. ευρώ. Στόχος η ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα δικαιώματά τους και η ενημέρωσή τους για τα εργαλεία σύγκρισης τιμών βασικών καταναλωτικών αγαθών, και ιδίως για την πλατφόρμα «e-καταναλωτής».
Η δράση προβλέπει προβολή διαφημιστικών μηνυμάτων σε τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλαδικής εμβέλειας, σε περιφερειακούς τηλεοπτικούς, αλλά και σε ραδιοφωνικούς σταθμούς. Θα γίνουν, επίσης, καταχωρίσεις σε ημερήσιο και κυριακάτικο τύπο, υπαίθριες διαφημίσεις, αφίσες και banners σε ιστοτόπους.
Το συγκεκριμένο ποσό, που ελπίζουμε να πιάσει τόπο και να ενημερωθούν οι καταναλωτές, φτάνει πάντως στο 1/8 που ποσού που διαθέτει ετησίως μεγάλος πολυεθνικός παίκτης για την προβολή και υποστήριξη των προϊόντων του…
https://www.euro2day.gr/chameleon/article-blog-chameleon/2275113/opekepe-voskotopia-me-megalh-oyrah-afrodith-o-gay.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου