Παρασκευή, Δεκεμβρίου 18, 2020

«Κόντεψα να πεθάνω»: Ο Γιώργος Μαυρίδης μιλά για τον κορονοϊό – Τι είπε για τους συνωμοσιολόγους BINTEO





«προσπαθώ να καταλάβω γιατί με βρήκε και με χτύπησε τόσο δυνατά, παρόλο που δεν είχα κάποιο υποκείμενο νόσημα»


Για τη μάχη του με τον κορονοϊό μίλησε στο Tik Talk και τον Αντώνη Σρόιτερ ο Γιώργος Μαυρίδης, περνώντας το δικό του μήνυμα για την ασθένεια.

Μέσα από την πρώτη του τηλεοπτική συνέντευξη, μετά την περιπέτεια της υγείας του, αναφέρθηκε στις δύσκολες στιγμές που πέρασε στο νοσοκομείο καθώς και στην αγωνία του για τη σύντροφό του Κρίστη Καθάργια, που προσβλήθηκε ταυτόχρονα από την πανδημία.

Η εμπειρία του με τον κορονοϊό:

«Έχω πνευμονία και στους δύο πνεύμονες, θα κάνω καιρό να το ξεπεράσω πλήρως αλλά τουλάχιστον έχω ξεμπερδέψει με τον κορονοϊό. Ελπίζω να μη μου αφήσει κάποιο κουσούρι, το ελπίζω, το συζητάω και με το γιατρό μου γιατί προσπαθώ να καταλάβω γιατί με βρήκε και με χτύπησε τόσο δυνατά παρόλο που δεν είχα κάποιο υποκείμενο νόσημα. Κάθισα πέντε μέρες στο νοσοκομείο. Νοσηλεύτηκα από την όγδοη μέχρι την δέκατη τρίτη. Βγήκα όμως… Την εικοστή μέρα είχα σύμπτωμα τη διάρροια γιατί είχε εξασθενήσει ο οργανισμός μου. Είχα ένα λιποθυμικό επεισόδιο και αναγκαστικά μπήκα δεύτερη φορά στο νοσοκομείο. Τώρα είμαι αρκετά καλά».

Ο παρουσιαστής, συνέχισε λέγοντας ότι δεν κατάλαβε πώς κόλλησε:

«Έχω πάρα πολλούς φίλους που νόσησαν από κορονοϊό και το πέρασαν με δέκατα ή χωρίς συμπτώματα. Γνώριζα ότι είναι ένα θανατηφόρο νόσημα, αλλά δεν πίστευα ότι θα το περάσω. Αγχωνόμουν πολύ για τη μητέρα μου. Τηρούσα τα μέτρα, είχα κάνει και ένα βιντεάκι που έδειχνα στον κόσμο πως να πιάνει τα αντικείμενα. Γενικά και πρόσεχα και δεν είμαι από τους ανθρώπους που βγαίνουν και διασκεδάζουν. Δεν μπορώ να σκεφτώ που κόλλησα. Είναι πολύ μετρημένες οι διαδρομές που έκανα. Κανένας φίλος μου δεν κόλλησε. Δεν ξέρω από που κόλλησα».

Αναφορικά με τη σύντροφό του, η οποία νόσησε επίσης από τον ιό δήλωσε:

«Προσπάθησα να μην κολλήσω τη γυναίκα μου αλλά δυστυχώς την κόλλησα. Η γυναικά μου έχει ένα παιδί, οπότε υπήρχε ένα παιδί στο σπίτι το οποίο δεν κόλλησε. […] Μετά την τρίτη – τέταρτη μέρα είχα πάρα πολύ πυρετό. Ήταν ασταμάτητος. Είχε αρχίσει ο οργανισμός μου να λειτουργεί πολύ διαφορετικά. Έφτασα 39 με 39,5 πυρετό. Είναι σοκαριστικό.

Αυτή η ασθένεια μπαίνει μέσα σου, σε σκαλίζει, σε ακτινογραφεί… μπαίνει μέσα σου και κάθεται στα πνευμόνια σου με αποτέλεσμα να έχεις έλλειψη οξυγόνου. Προσπαθεί να βγάλει στην επιφάνεια τις αδυναμίες του οργανισμού σου. Ο πόνος ήταν αφόρητος λόγω της έλλειψης οξυγόνου. Έχω περάσει τη νόσο των ορειβατών και μοιάζει με αυτό. Κόντεψα να πεθάνω.

Στην τρίτη με τέταρτη μέρα άρχισα να μην μπορώ να φάω. Την έβδομη με όγδοη μέρα είχα τάση για εμετό. Προσπαθούσα να σταματήσω τον πυρετό για να καταφέρω να φάω, αλλά τότε το έβγαζα. Την όγδοη μέρα άρχισα να βήχω και να βγάζω φλέματα με αίμα. Είχα ένα βάρος στο στήθος, δύσπνοια…»

Η απάντηση του Αντώνη Σρόιτερ για τη συνέντευξη Πετράκου που κόπηκε από το Tik Talk

«Παρακολούθησα όλο αυτό που είχε γίνει με τους συνωμοσιολόγους, τους αρνητές του κορονοϊού και σου είπα, παρότι ήταν μια λάθος στιγμή εκείνη να βγει η εκπομπή γιατί ήταν στα ύψη τα κρούσματα, ότι ήταν λάθος για μένα που δεν την παίξατε. Τους κάνατε μάγκες! Δεν μπορούσα να το πιστέψω! Τους κάνατε να φαίνονται ότι είχαν δίκιο»ανέφερε ο Γιώργος Μαυρίδης.

Ο Αντώνης Σρόιτερ απάντησε ως εξής: «Χαίρομαι που το λες γιατί υπάρχουν ορισμένες στιγμές που καλούμαστε να πάρουμε αποφάσεις και όταν υπάρχουν κάποιοι, που είναι πιο ειδικοί από εμάς, που σου λένε ότι υπάρχει περίπτωση σε έναν άνθρωπο να κάνεις κακό, εκεί πρέπει να αφήνεις στην άκρη τον εγωισμό σου ή τις προσωπικές σου απόψεις και να ακολουθείς αυτό που σου λένε οι επιστήμονες. Κάτι τέτοιο έπραξα εγώ τότε… Σωστό, λάθος δεν ξέρω, αλλά αυτό με συμβούλευσαν να κάνω και αυτό έκανα».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου