Κυριακή, Ιουνίου 13, 2021

Φοβερός Τσιτσιπάς, προηγείται 1-0 σετ του Τζόκοβιτς με επικράτηση στο τάι μπρέικ! (video)





Πέντε - δύο προηγείται στις νίκες ο Σέρβος ρέκορντμαν του πρωταθλητή μας


Με 7-6 στο τάι μπρέικ πήρε το πρώτο σετ ο Στέφανος Τσιτσιπάς, αποδεικνύοντας για μια ακόμη φορά το γεγονός ότι βρίσκεται σε διαβολεμένη φόρμα!

Μετά από ένα εξαιρετικό τάι μπρέικ, σε ένα συγκλονιστικό, πραγματικά, παιχνίδι, ο Στέφανος πήρε το πρώτο σετ μετά από μία ώρα και οκτώ λεπτά αγώνα και προηγείται με 1-0 του Νόβακ Τζόκοβιτς.

Ο Έλληνας πρωταθλητής αντιμετωπίζει τον Νόβακ Τζόκοβιτς στον μεγάλο τελικό του Roland Garros, πρώτο grand slam τελικό της καριέρας του, αποφασισμένος, όπως δήλωσε, να «αφήσει ολόκληρο το σώμα μου μέσα στο court», προκειμένου να φτάσει στην πολυπόθητη νίκη!

Οι δύο παίκτες έχουν αναμετρηθεί μέχρι σήμερα συνολικά επτά φορές, με τον Σέρβο πολυνίκη, Νο1 της παγκόσμιας κατάταξης, να μετράει πέντε νίκες έναντι δύο του Έλληνα πρωταθλητή. Αυτή είναι η όγδοη φορά που οι δυο τους τίθενται αντιμέτωποι, η πιο σημαντική, ως τώρα, μονομαχία για τον Στέφανο Τσιτσιπά, με τον «Νόλε» να μετρά τέσσερις διαδοχικές επικρατήσεις τα τελευταία χρόνια.

Από πλευράς θεάματος, οι πιο πρόσφατες μονομαχίες τους ήταν άκρως συναρπαστικές, καθώς τόσο στο περσινό Roland Garros (3-2 ο «Νόλε» σε ένα πραγματικό ντέρμπι), όσο και στη Ρώμη φέτος (2-1 και πάλι ο «Νόλε», με ανατροπή από το 0-1), με τους δυο τους να προσφέρουν άφθονες συγκινήσεις στους απανταχού φίλους του τένις.

Ο Στέφανος Τσιτσιπάς, σε δηλώσεις του στην ΕΡΤ, λίγο πριν από τον μεγαλύτερο αγώνα της μέχρι στιγμής καριέρας του, δήλωσε πανέτοιμος και αποφασισμένος να αφήσει… ολόκληρο το σώμα του μέσα στο court! «Είμαι άνθρωπος που παλεύω. Δεν παραιτούμαι εύκολα. Στον ημιτελικό πιστεύω ότι έκανα κάποια πράγματα σωστά που λειτούργησαν υπέρ μου. Προσπαθούσα συνεχώς να δίνω κουράγιο στον εαυτό μου και να έχω θετική σκέψη. Το μόνο που έπρεπε να κάνω ήταν να συγκεντρωθώ. Ποτέ δεν γνώριζα σε ποια ηλικία θα μπορούσε να έρθει κάτι τέτοιο, αλλά είμαι πολύ χαρούμενος για τον εαυτό μου. Θεωρώ ότι έχω δείξει πειθαρχία και συνέπεια μέχρι τώρα και ότι έχω παρουσιάσει μεγάλη βελτίωση. Ήρθε η ώρα να πάρω τις ευκαιρίες μου. Ήρθε η ώρα να δείξω τι είμαι ικανός να κάνω απέναντι στον Τζόκοβιτς. Ανυπομονώ να αφήσω ολόκληρο το σώμα μου μέσα στο court», δήλωσε εμφατικά ο Έλληνας πρωταθλητής.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου