Σάββατο, Απριλίου 27, 2024

Ακρίτα για Καλλιάνο: Ηθικά και πολιτικά ελεγκτέα η δήλωση του βουλευτή ότι “εκλιπαρεί” υπουργό να μεσολαβήσει




Με ανάρτησή της η βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Έλενα Ακρίτα, σχολιάζει όσα είπε δημόσια ο «γαλάζιος» βουλευτής Γιάννης Καλλιάνος, σχετικά με τον θάνατο του πατέρα του στο Αττικό νοσοκομείο.

«Με όλο τον σεβασμό στον πόνο του Γιάννη Καλλιάνου για την απώλεια του πατέρα του, η παρακάτω δήλωση του βουλευτή («εκλιπαρεί» υπουργό να…μεσολαβήσει) είναι ηθικά και πολιτικά ελεγκτέα: «Απορώ πως ο Άδωνης Γεωργιάδης, ο φίλος μου ο Άδωνης, αλλά τώρα αφήνουμε τα πολιτικά στην άκρη, αφήνουμε τη Νέα Δημοκρατία στην άκρη και πάμε στην ανθρωπιά.


Πώς δεν έχει βγει να πει ότι “ο Γιάννης ο Καλλιάνος με εκλιπαρούσε στο τηλέφωνο που τον έπαιρνα και μου έλεγε σε παρακαλώ πάρα πολύ, πεθαίνει ο πατέρας μου, κάντε κάτι”. Όχι επειδή είμαι βουλευτής, επειδή πέθαινε ο πατέρας μου και επειδή έπρεπε κάποια στιγμή να ενημερώσω κάποιον, τον υπουργό Υγείας που ήταν φίλος μου».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου