Τετάρτη, Απριλίου 24, 2024

Έξαλλος ο Καλλιάνος για την μεταχείριση του πατέρα του σε δημόσιο νοσοκομείο: «Θα το πληρώσουν ακριβά»





«Αυτό που έπαθε ο πατέρας μου θα το έχουν πάθει πάρα πολλοί άνθρωποι»

Την οργή και την απόγνωσή του εκφράζει ο μετεωρολόγος και βουλευτής της ΝΔ Γιάννης Καλλιάνος για την απαράδεκτη συμπεριφορά που έτυχε ο πατέρας του σε δημόσιο νοσοκομείο. Στην Ελλάδα 2.0 του Κυριάκου Μητσοτάκη και του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, μέχρι και προβεβλημένα στελέχη της Πειραιώς αγανακτούν με την εγκατάλειψη του ΕΣΥ και τις αδιανόητες συνθήκες που επικρατούν.

Σε βίντεο που ανήρτησε στα social media με λεζάντα «Σήμερα κόπηκε η μισή μου ζωή. Ακόμα ελπίζω ότι με τη βοήθεια της Παναγίας δεν θα κοπεί και η υπόλοιπη. Αυτό που έκαναν στον πατέρα μου θα το πληρώσουν ακριβά» ο Γιάννης Καλλιάνος αναφέρει:

«Θέλω να πω κάποια πράγματα όχι για να με λυπηθείτε, αλλά για να ξεμπροστιάσω ένα σύστημα συγκεκριμένων ανθρώπων που έχουν φέρει σε αυτή την κατάσταση την οικογένειά μου. Ο πατέρας μου είναι ένας άνθρωπος που πάσχει από πολλά προβλήματα υγείας καθώς κάνει και αιμοκάθαρση και έχει ζάχαρο. Πριν 15 ημέρες μπήκε στη Βούλα γιατί μαύρισε ξαφνικά το δάχτυλο του μιας και έχει διαβητικό πόδι.

Του φέρθηκαν πολύ καλά στη Βούλα αλλά του είπαν ότι τέτοια μεγάλα θέματα δεν γίνεται να το αντιμετωπίσουν όπως θα έπρεπε και θα πρέπει να βρεθεί σε άλλο νοσοκομείο. Δεν θα πω το όνομα αυτού του νοσοκομείου, θα το πω όταν έρθει η ώρα. Πήγε ο πατέρας μου σε αυτό το νοσοκομείο και του ακρωτηρίασαν το μεγάλο δάχτυλο του ποδιού. Τις επόμενες ημέρες πήγαινε καλά. Μετά την έκτη μέρα έκανε αποκορεσμό και χρειάστηκε να του χορηγηθεί οξυγόνο. Ο αδερφός μου είναι γιατρός και ήρθε από την Κύπρο, και ήρθε τον είδε και είπε να μπει στην πλατφόρμα και να εισαχθεί σε κάποια Μονάδα Εντατικής Θεραπείας γιατί η κατάστασή του θα χειροτέρευε.

Ο γιατρός που τον χειρούργησε, μαζί με όλη την ομάδα του νοσοκομείου μάς είπαν ότι δεν υπάρχει λόγος, υπογράφουμε όλοι ότι ο κ. Καλλιάνος είναι πάρα πολύ καλά. Ο αδερφός μου τους παρακάλαγε σαν γιατρός καρδιολόγος να τον βάλουν σε ΜΑΦ. Δεν τον βάζανε, «όχι είναι καλά», απαντούσαν. Πέντε μέρες τους παρακαλούσαμε, δεν υπέγραφε κανείς.

Έχουν στερέψει τα δάκρυά μου. Τους παρακάλαγα να τον βάλουν σε μια ΜΑΦ ή σε μία Εντατική χωρίς να τον διασωληνώσουν. Πάλι σήμερα τους παρακαλούσαμε, «όχι είναι καλά». Τελικά, ο πατέρας μου έκανε ανακοπή σήμερα, και τον διασωλήνωσαν επί τόπου και μπήκε στην Εντατική.

Εγώ σας υπόσχομαι ένα πράγμα. Επειδή αυτό που έπαθε ο πατέρας μου θα το έχουν πάθει πάρα πολλοί άνθρωποι, δεν μπορούν να φανταστούν τι έχουν να πάθουν σε αυτό το δημόσιο νοσοκομείο από εμένα και τον αδερφό μου. Είναι δύσκολα τα πράγματα αλλά ελπίζω να τα καταφέρει. Δεν είχε οξυγόνο καθόλου και πέρναγε μια νοσοκόμα κάθε 4 ώρες.»

Δείτε το βίντεο


Πηγή φωτό: Print Screen

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου