Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 16, 2024

Ελένη Βουλγαράκη - Φώτης Ιωαννίδης: Ήρθε το επόμενο βήμα για το ζευγάρι Η Ελένη Βουλγαράκη κι ο Φώτης Ιωαννίδης έκαναν το επόμενο βήμα σαν ζευγάρι.




Instagram @fotio.7 @voulgaraki_el

 


Γράφει η Δήμητρα Νικολάου
 


Η Ελένη Βουλγαράκη κι ο Φώτης Ιωαννίδης μετά από έναν χρόνο σχέσης, αποφάσισαν να κάνουν το επόμενο βήμα. Το ζευγάρι ζει πλέον κάτω από την ίδια στέγη στα βόρεια προάστια της Αθήνας.

Η σχέση τους όσο περνά ο καιρός γίνεται πιο σοβαρή και σύμφωνα με όσα γράφει η Σάσα Σταμάτη στο Secret. Έτσι η Ελένη Βουλγαράκη έχει γνωρίσει τους γονείς του Φώτη Ιωαννίδη κι εκείνος τους δικούς της.


Οι δυο τους έχουν κρατήσει χαμηλούς τόνους στη σχέση τους, χωρίς όμως να την αποκρύπτουν. Δεν είναι άλλωστε λίγες οι φορές που η όμορφη παρουσιάστρια δίνει το παρών στους αγώνες του Παναθηναϊκού, εμψυχώνοντας τον σύντροφό της από τις κερκίδες.

Η Ελένη Βουλγαράκη σε πρόσφατες δηλώσεις της για τη σχέση της με τον Φώτη Ιωαννίδη, είχε πει χαρακτηριστικά: «Εγώ είμαι πολύ καλά. Δεν έχω κάνει κάτι το διαφορετικό, κινούμαι φυσιολογικά. Αν μπω σε αυτή τη διαδικασία και σκέφτομαι να μην κάνω κάτι για να μην πει κάποιος κάτι, για κάτι πάρα πολύ ωραίο και φυσιολογικό που συμβαίνει στη ζωή μου, το έχω χάσει το παιχνίδι.


Κάνω αυτό που λέει η καρδιά μου και δεν με νοιάζει καθόλου οτιδήποτε κακοπροαίρετο θα πει οποιοσδήποτε που αφορά στην προσωπική μου ζωή. Η προσωπική μου ζωή δεν αφορά κανέναν. Είμαι πολύ ευτυχισμένη και δεν με νοιάζει καθόλου να το δείξω και να το μοιραστώ και θα κάνω ότι θέλω», πρόσθεσε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου